• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403072418725
  • خبرنگار : 50673

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

نهمین اجلاس استانی نماز در هرمزگان برگزار می‌شود

نهمین اجلاس استانی نماز در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: نهمین اجلاس استانی نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما در هرمزگان برگزار می‌شود.

احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز سه شنبه 24 مهرماه، در جلسه ستاد اقامه نماز استان با محوریت برگزاری اجلاس استانی نماز،با اشاره به عملیات بزرگ حزب الله سرافراز لبنان علیه صهیونیست ها، عنوان کرد: حزب الله لبنان با این عملیات بی نظیری خود علیه صهیونیست ها نبرد با غاصبان کودک کش را وارد مرحله جدیدی کرد.

وی افزود: صهیونیست ها که در طول بیش از یک سال اخیر دست به انواع جنایت ها علیه مردم مظلوم غزه و لبنان زده اند، حمله شب گذشته حزب الله علاوه بر آن آنکه ضربه مهلکی بر پیکره آنها بود باعث خوشحالی حامیان جبهه مقاومت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به اهمیت فریضه نماز، تصریح کرد: نماز در دین مبین اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است و عامل رستگاری انسان هاست. کامرانی، تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ نورانی نماز رسالت همگانی است و همگان در این زمینه مسئولیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی امکانات و ابزارهای رسانه ای را برای تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان بسیج کرده اند و ضروری است صاحبان تریبون نظیر طلاب، اساتید، فرهنگیان، نخبگان و دانشگاهیان به شبهه افکنی های دشمنان در زمینه مسائل دینی به موقع پاسخ دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: نوک پیکان حمله و شبیخون فرهنگی دشمنان نسل نوجوان و جوان جامعه به عنوان آینده سازان کشور است که ضروری است توطئه های دشمنان به موقع شناسایی و خنثی شود.

کامرانی، اظهار داشت: تهدیداتی که اعتقادات دینی نسل جوان را نشانه گرفته است ضروری است با بهره گیری از ایده های جدید و نو و به ویژه ظرفیت های رسانه ای نوظهور به فرصت مبدل گردد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز با شعار نماز نسل نو و رسالت ما، خاطرنشان کرد: برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز با عنوان نماز نسل نو و رسالت ما فرصت مغتنمی برای توسعه و گسترش فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نوجوان و جوان جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: ایده های مردمی برای گسترش فرهنگ نورانی نماز در بین نسل نوجوان و جوان جامعه با اعلام فراخوان عمومی دریافت و پس از داوری ایده های برتر این ایده ها در جامعه عملیاتی گردد.

کامرانی تصریح کرد: خانواده ها، آموزش و پرورش، حوزه های علمیه و دانشگاه ها رسالت خطیری برای نهادینه کردن فریضه نورانی نماز در جامعه بر عهده دارند و ضروری است به این رسالت مهم جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرایی ذیربط با ستاد اقامه نماز استان در امر برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز همکاری لازم بعمل آورند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha