• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072418578
  • منبع : نمایندگی فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع تولید استفاده می‌شود

تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع تولید استفاده می‌شود

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع تولید استفاده می‌شود.

سیدمسعود عظیمی امروز، ۲۴ مهرماه در نهمین جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه در این جلسات از تمام ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع تولید استفاده می‌شود، گفت: راهبرد اصلی ما کمک به سرمایه‌گذاران برای شتاب بخشیدن به تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی است.

وی تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم مشکلات واحدهای صنعتی را در کوتاهترین زمان رفع کنیم تا شاهد تسریع در روند بهره‌برداری از واحدهای تولیدی باشیم.

عظیمی افزود: با تدابیر انجام شده، آهنگ ساخت و ساز و تکمیل طرح‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی فارس سرعت قابل قبولی گرفته است که این موضوع نوید دهنده حرکت به سمت توسعه صنعتی است.

وی بیان کرد: حمایت از فعالان صنعتی به منظور حضور فعال و اثربخش آن‌ها در بخش تولید با هدف تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از اهداف مهم برگزاری جلسات این کمیته محسوب می‌شود و امسال برگزاری جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در این شرکت با رویکرد حمایتی و حل فصل مشکلات، به صورت مستمر برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: احیای صنایع راکد، حفظ و پایداری تولید و اشتغال و ارتقای سطح تولید در واحدهای صنعتی فعال از دیگر اهداف برگزاری این جلسات است.

عظیمی با بیان اینکه حذف موانع تولید گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: برگزاری جلسات کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز در همین راستا انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۹ جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برگزار و در این جلسات به مسائل و مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی رسیدگی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha