• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1403072418480
  • خبرنگار : 71983

مشکلی در پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال سلام وجود ندارد

مشکلی در پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال سلام وجود ندارد

رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی ایران با بیان این که مشکلی در پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال سلام وجود ندارد، توضیحاتی درباره اخلال پیش آمده ارائه کرد.

غلام حسن صالحی؛ رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی ایران در گفتگو با ایسنا در واکنش به برخی از اخبار مبنی بر توقف پرداخت ارز مسافرتی زائران در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی، گفت: در چند روز گذشته سیستم‌های فراجا قطع می‌شد و دستگاه‌های BTM امکان پرداخت ارز نداشت که این مشکل فقط در ترمینال سلام بود و ترمینال شماره یک و CIP مشکلی نداشتند.

وی افزود: همکاران ما در این شرایط به صورت دستی پرداخت ارز مسافرتی را انجام می‌دادند و مشکل را حل می‌کردند تا مردم معطل نشوند، امروز نیز شاهد این اتفاق بودیم که همکاران مجدد به صورت دستی پرداخت‌ها را انجام دادند.

صالحی تاکید کرد: از ساعت ۴:۳۰ تا ۷:۳۰ صبح امروز؛ ۲۴ مهرماه، دستگاه BTM ارزی دوباره قطع شد که این مشکل از سمت فراجا بود؛ ولی بعد از آن سیستم وصل شد و در مجموع مسافری بدون ارز نماند.

رئیس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی با بیان اینکه مشکلی از سمت بانک مرکزی وجود ندارد، اظهار کرد: مشکلات قطعی سیستم از سوی فراجا، هم برای مسافران و هم برای همکاران ما در فرودگاه امام سختی‌هایی به همراه دارد که البته فراجا هم در این زمینه پاسخگو نیست.

صالحی با تاکید بر اینکه هیچ گونه ازدحامی برای دریافت ارز مسافرتی در فرودگاه وجود ندارد، اظهار کرد: در سال جاری تعداد دستگاه‌های خود پرداز برای دریافت ارز مسافرتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) را به ۱۱ دستگاه افزایش داده‌ایم.

به گفته وی، با هدف افزایش سرعت پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال شماره یک که ۲۴ ساعته است، در هر شیفت دو نیروی انسانی کنار کانترها مستقر کرده‌ایم تا مسافران محترم معطل نشوند.

گفتنی‌ است، برخی رسانه‌ها ادعا کردند که علت قطع سیستم در ساعت ۴ تا ۷ صبح بانک مرکزی بوده که اظهارات صالحی این ادعا را رد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha