• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403072418432
  • خبرنگار : 50136

مدیر توزیع برق ماکو:

امسال ۷ دستگاه پست هوایی در ماکو نصب شد

امسال ۷ دستگاه پست هوایی در ماکو نصب شد

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر توزیع برق شهرستان ماکو از نصب ۷ دستگاه پست هوایی شهری و روستایی از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه خبر داد. 

فرجی با بیان جزئیات عملکرد ۶ ماهه این مدیریت گفت: به منظور رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات و تامین برقی پایدار برای مشترکین در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۷ دستگاه پست هوایی توزیع به همراه احداث شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف با اعتباری بالغ بر ۲  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان ماکو نصب و مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

وی همچنین ادامه داد: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه ۴ کیلومتر خط دو مداره جهت بهبود ولتاژ شبکه برق برخی از مناطق شهرستان ماکو و شهرک صنعتی این شهرستان با هزینه کرد ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احداث و وارد مدار شده‌است.

فرجی اضافه کرد: در راستای اصلاح و بهسازی شبکه‌های برق فشار ضعیف روستایی نیز مدیریت توزیع برق ماکو به همت همکاران این مدیریت ۹۰۰ متر از شبکه‌های برق روستاهای تابعه این شهرستان را با هدف ارائه خدمات بهتر و رفع مشکل افت ولتاژ مشترکین را اصلاح و بهسازی کرده‌ است. 

وی در ادامه از توسعه شبکه فشار ضعیف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با کابل خود نگهدار خبرداد و گفت: جهت توسعه شبکه و نیرورسانی به متقاضیان جدید نیز بیش از یک هزار و ۴۰۰ متر از شبکه‌های فشار ضعیف شهری و روستایی ماکو طی ۶ ماهه نخست امسال با کابل خودنگهدار کابل کشی شده‌اند.   

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، مدیر توزیع برق ماکو، سایر اقدامات ۶ ماهه این مدیریت را برشمرد و گفت: احداث یک هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط برای مناطق شهری و مساکن ملی ماکو با مجموع اعتبار یک میلیارد تومان، احداث ۵ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۲ میلیارد تومان برای مساکن ملی، احداث خط ۲۰ کیلو ولت فشار متوسط و همچنین احداث یک هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف مساکن ملی از دیگر اقداماتی است که به همت مدیریت توزیع برق ماکو از ابتدای سال انجام شده‌است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha