• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403072418402
  • خبرنگار : 50042

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان در اجرای رویدادها دوم شد

معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان در اجرای رویدادها دوم شد

ایسنا/گیلان معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان گفت: طبق گزارشی که از طریق اطلس فرهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور در مهر ماه جاری منتشر شده، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در ارزیابی ۶ ماهه اول سال‌جاری توانست با اجرای ۱۰۱ رویداد از مجموع ۱۱۰۵ رویداد ثبت شده در کل کشور، رتبه دوم را کسب کند.

محمد شادپور امروز، ۲۴ مهرماه با اشاره به برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان اظهار کرد: معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، در راستای انجام ماموریت‌های محوله با توجه به اسناد بالا دستی همچون بیانیه گام دوم، سند دانشگاه اسلامی و نقشه جامع علمی کشور و اساسنامه جهاددانشگاهی با در نظر گرفتن اجرای برنامه و طرح‌های فرهنگی متنوع مورد نیاز دانشجویان، مدرسین، جهادگران و خانواده‌هایشان، با هدف مشارکت و جذب حداکثری آنها در اجرای این برنامه‌ها گام بر می‌دارد.

وی افزود: تعامل و هم‌افزایی با سایر دانشگاه‌ها، نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در دستورکار معاونت فرهنگی قرار گرفته که خروجی آن عقد تفاهم‌نامه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است.

شادپور گفت: موضوعات محوری برنامه‌ها در هفت گروه دینی، اجتماعی، سیاسی، ملی، زیست محیطی، مطالعه و فرهنگ کار و در قالب‌های اصلی اردو و بازدید، همایش، جشنواره، مسابقه، چند رسانه‌ای، نمایش، نمایشگاه، کارگاه، نشست، طرح مطالعاتی و چاپ و نشر طرح ریزی و اجرا می‌شوند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان بیان کرد: به لطف پروردگار و تلاش جهادگران، طبق گزارشی که از طریق اطلس فرهنگی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کشور در مهر ماه جاری منتشر شده، معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان در ارزیابی ۶ ماهه اول سال‌جاری توانست با اجرای ۱۰۱ رویداد از مجموع ۱۱۰۵ رویداد ثبت شده در کل کشور، رتبه دوم و با اجرای ۱۰ طرح افکارسنجی از مجموع ۶۶ طرح کل کشور، رتبه سوم کشور را کسب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha