• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072418253
  • خبرنگار : 71145

وقتی سربازان صهیونیست از ترس موشک مقاومت در کانال فاضلاب پنهان می‌شوند

وقتی سربازان صهیونیست از ترس موشک مقاومت در کانال فاضلاب پنهان می‌شوند

در یک رسوایی برای ارتش اشغالگر، یک روزنامه نگار عکسی از سربازان صهیونیست در حالیکه در کانال فاضلاب پنهان شده بودند، منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه ۱۴ عبری عکسی را منتشر کرد که نشان می‌دهد پس از شلیک تعدادی موشک از سوی حزب‌الله لبنان در حالیکه آژیر خطر به صدا درآمده است سربازان صهیونیست از ترس جانشان در کانال فاضلاب پنهان می‌شوند.

«هالل بیتون»، روزنامه نگار گفت که سربازان در کانال فاضلاب مخفی شده بودند در حالی که آژیرهای هشدار در مرکز اسرائیل به دلیل نبود پناهگاه و فضاهای محافظت شده در یک پایگاه نظامی بزرگ و محوری پس از پرتاب موشک‌ها از لبنان، فعال شده بود.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان قرارگاه نظامی خشمگین هستند و می‌پرسند: «آیا رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در انتظار یک فاجعه دیگر است؟» 

روز یکشنبه حمله غافلگیرانه به اردوگاه آموزشی تیپ گولانی - که در حدود ۸۰ کیلومتری از جنوب لبنان قرار دارد - منجر به کشته شدن ۴ سرباز و زخمی شدن ۶۷ نفر شد که هشت نفر آنها در وضعیت بسیار وخیم قرار دارند.

رادیو ارتش اشغالگر نیز این حمله را خونین‌ترین رویداد علیه ارتش از زمان آغاز جنگ جاری توصیف کرد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند یک پهپاد موشکی را به سمت اردوگاه آموزشی پرتاب کرد که به سالن غذاخوری داخل قرارگاه نظامی که سربازان در حال غذا خوردن بودند، اصابت کرد.

فرار بیش از ۲ میلیون اسرائیلی به پناهگاه‌ها پس از به صدا درآمدن آژیرها در مرکز اراضی اشغالی

این در حالی است که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که میلیون‌ها شهرک نشین روز دوشنبه با به صدا درآمدن آژیر خطر در مرکز اسرائیل پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر پرتاب موشکی از لبنان به پناهگاه‌ها فرار کردند.

آژیرهای خطر در تعداد زیادی از مناطق داخل اراضی اشغالی به صدا درآمد و حدود ۲۰۰ شهرک و روستای اشغالی و همچنین تل‌آویو و حومه آن برای دومین بار در روز دوشنبه را در برگرفت.

فرار اسرائیلی‌ها به پناهگاه‌ها

رسانه‌های عبری تاکید کردند که پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در تعدادی از مناطق در مرکز رژیم اشغالگر، موشک‌ها به تل‌آویو و مکان‌هایی در گوش دان و ترکشی در حولون اصابت کرد که باعث شد بیش از ۲ میلیون شهرک‌نشین به پناهگاه‌ها هجوم ببرند.

پس از بمباران موشکی، بیش از ۲ میلیون شهرک نشین فوراً به پناهگاه‌ها شتافتند، در حالی که تعدادی موشک در منطقه سقوط کرد بدون اینکه پدافند موشکی اشغالگر قادر به رهگیری آنها باشد.

رسانه‌ای عبری اشاره کردند که بمباران منطقه گوش دان از لبنان انجام شده است، در حالی که هنوز بیانیه‌ای مبنی بر برعهده گرفتن مسؤولیت عملیات بمباران اخیر منتشر نشده است.

مقاومت اسلامی لبنان پیشتر با موشک‌های مختلف منطقه «کرمئیل» و دیگر مناطق حیفا و صفد را بمباران کرد، علاوه بر آن، مقاومت به شدت با موشک‌های گراد، کاتیوشا، فلق و غیره تعدادی شهرک در شمال و مناطق مرزی را بمباران کرد که شاهد تجمع سربازان اشغالگر بود.

این حمله یک روز پس از حمله ویژه مقاومت به یک پایگاه نظامی مخفی در جنوب حیفا متعلق به سرلشکر گولانی که از طریق پهپاد تهاجمی انجام شد، رخ داد، حمله‌ای که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن حدود ۷۰ سرباز شد که حال هشت آنها وخیم است.

این در حالی است که رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد حزب‌الله لبنان در حال تشدید استفاده از موشک‌های بالستیک است و حیفا را با ۲ موشک زمین به زمین هدف قرار داد.

رادیو افزود که این حزب باعث می‌شود صدها هزار اسرائیلی وارد پناهگاه‌ها شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha