• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403072318139
  • خبرنگار : 50403

رئیس دانشگاه تبریز:

رستگاری انسان‌ها در گرو استقامت، مقاومت و پایداری است

رستگاری انسان‌ها در گرو  استقامت، مقاومت و پایداری است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی، رمز جاودانگی و استواری ملت ایران است، گفت: رستگاری انسان‌ها در گرو استقامت، مقاومت و پایداری است.

صفر نصراله‌زاده روز دوشنبه ۲۳ مهر در محفل شعر مقاومت در دانشگاه تبریز اظهار کرد: جوانان کشورمان در اوایل انقلاب و بعد از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس با الگو برداری از سنت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قیام امام حسین(ع)، با دستان خالی در مقابل استبداد و استکبار تا دندان مسلح، ایستادگی و پایداری کردند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

وی یادآور شد: نهضت امام حسین(ع) نماد و الگوی بی‌بدیل مقامت، پایداری و ایستادگی در ﺑﺮاﺑﺮ ﻇﻠﻢ، ﺳﺘﻢ و زورگویان است.

نصراله‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در خصوص پیروی از سنت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: بنا به فرموده‌ی حضرت امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و از این رو، موضوع پایداری و استقامت، قیام حضرت سید الشهدا(ع) و یاران باوفای ایشان را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز تنها راه نجات مسلمانان و دیگر ملت‌های آزاده و مظلوم جهان پایداری و مقاومت است، گفت: نتیجه‌ی پایداری و استقامت، پیروزی است که در آموزه‌های دینی و اسلامی ما نیز بر آن تاکید شده است.

رئیس دانشگاه تبریز در خاتمه با اشاره به مبارزه، مقاومت و استقامت مردم مظلوم فلسطین، لبنان و یمن در مقابل زورگویان و مستکبران جهان گفت: تنها راه نجات و پیروزی ملت فلسطین، لبنان و یمن هم مقاومت، پایداری و استقامت است.

به گزارش ایسنا، شعرخوانی ابراهیم قبله آرباطان، محمد رنجی، مرتضی طوسی، احد ارسال، سهیلا بقریان، یگانه رضایی، لیلا حسین‌نیا، امیر حسین دوست‌زاده، محمد شکری‌فرد و ابوالفضل حمامی، شاعران بنام استان در حوزه‌ی مقاومت از جمله برنامه‌های این محفل بود. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha