• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403072318094
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد:

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان سیستان و بلوچستان

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و کارآفرینان سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: دستگاه قضائی همواره از سرمایه گذاران و کارآفرینان استان حمایت می‌کند و برای رفع موانع و مرتفع شدن مشکلات اقتصادی ومشکلات سرمایه گذاران پیشگام است.

حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد امروز دوشنبه در نشست ستاد اجرائی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه سیستان و بلوچستان که در اتاق بازرگانی برگزار شد، افزود: با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و همچنین بکارگیری قابلیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه‌های اجرایی ذی ربط حتی الامکان بخشی از موانع و محدودیت‌هایی که در مسیر سرمایه گذاری در استان وجود دارد، مرتفع و این روند تسهیل و تسریع شود.

وی ادامه داد: همه درخواست‌های سرمایه گذاران با حساسیت مضاعف و به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و با دعوت از سرمایه گذاران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط با دستورکار ابعاد مشکلات مبتلابه به صورت میدانی و نیز در نشست‌های اختصاصی رسیدگی می‌شود .

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان به مسوولان استان توصیه کرد که تمام سرمایه گذاران را در یک سطح ببینند و هیچ امتیاز و رانتی به شخص حقیقی و حقوقی ندهند و در پروژه‌های سرمایه گذاری، حقوق شهر و شهروندی مورد توجه قرار گیرد.

وی خطاب به سرمایه گذاران حاضر در جلسه تاکید کرد که باید از از این فرصت استفاده کنید و ما در قوه قضاییه حمایت لازم را از سرمایه گذاران خواهیم داشت.

حجت الاسلام موحدی راد افزود: دستگاه قضائی مسیر را برای سرمایه گذران مهیا می‌کند تا برای رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان گام بردارند و کسب و کار در استان رونق پیدا کند و موجب رشد اقتصادی در استان شود.

وی رونق اقتصادی در سیستان و بلوچستان و حل مشکلات اقتصادی مردم را در گرو سرمایه گذاری وایجاد اشتغال و رفع بیکاری دانست و عنوان کرد: اگر سرمایه گذاران جهت رشد و رونق اقتصادی در استان اقدام به سرمایه گذاری نمایندمشکل فقر و بیکاری در استان مرتفع و از ورود بسیاری از پرونده ها به دستگاه قضایی جلوگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان سرمایه گذاران را کمک یار دستگاه قضایی دانست و تاکید کرد: با وجود سرمایه گذاران در استان بسیاری از جرائم کاهش می‌یابد.

وی برای حل مشکلات صادرکنندگان و واردکنندگان در سیستان و بلوچستان تشکیل کارگروه و بررسی مشکلات آنها را ظرف مدت یک هفته خواستار شد و افزود: اگر کالایی در استان تولید می‌شود حداقل سازمان‌ها و ادارات دولتی مکلف،گردند کالا را از،تولید کننده داخلی در استان تهیه کنند.

حجت الاسلام موحدی راد تاکید کرد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری در سیستان و حساب‌های بانکی خود را از استان خارج نکنند تا بازگشت سرمایه به استان موجب رونق سرمایه در منطقه شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha