• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403072318057
  • خبرنگار : 50658

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین مدال برنز علیپور در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا، برتری شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور و قضاوت داوران قزوینی در لیگ باشگاهی فوتسال و فوتبال اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، «رضا علیپور» در مرحله رده‌بندی مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا با برتری مقابل سنگنورد قزاقستانی نشان برنز را کسب کرد. رضا علیپور که به همراه سنگ‌نوردانی از چین و ۲ نفر از قزاقستان به مرحله نیمه نهایی راه یافته بود، در رقابت با پِنگ و از چین، مغلوب شد و راهی مرحله رده‌بندی این مسابقات شد.

وی در نهایت با زمان ۴ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه در برابر «ریشات خایبولین» قزاق پیروز شد و در جایگاه سوم مسابقات ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. «پِنگ وو» از چین در مرحله نهایی با غلبه بر حریف قزاقستانی، به مدال طلا دست یافت.

برتری شمس آذر در لیگ برتر امیدهای کشور

تیم فوتبال امیدهای «شمس آذر قزوین» «مس کرمان» را با شکست بدرقه کرد. در هفته نخست لیگ برتر امیدهای کشور، تیم فوتبال شمس آذر نتیجه سه بر ۲ مقابل میهمان خود مس کرمان به برتری رسید.

این بازی در حالی به میزبانی ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان برگزار شد که برای شمس آذر «علی فرهادی» ۲ بار و «هادی معروفی» گلزنی کردند. نماینده استان با این پیروزی در جدول رده‌بندی سه امتیازی شد.

امیدهای شمس آذر فصل گذشته در لیگ برتر امیدهای کشور جایگاه پنجمی را کسب کرد.

قضاوت داوران قزوینی در لیگ باشگاهی فوتسال و فوتبال

هشت داور استان در لیگ‌های فوتسال و فوتبال باشگاهی کشور قضاوت می‌کنند. «بهناز آبک»، «ساراحاجی قربانی»، «یگانه شریفی» و «آرمیتا کاکاوند» به همراه «طاهره کشتیرانی» در مسابقات لیگ فوتسال بانوان قزوین قضاوت خواهند کرد.

«سیدناصرکاظمی» و سینا علی اکبری در مسابقات لیگ یک امیدهای فوتسال کشور سوت خواهند زد.

«محمد دوستی» هم ناظر داوری دیدار تیم‌های کیا تهران و پادیاب خلخال را در چارچوب هفته نخست لیگ ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha