• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1403072318046
  • خبرنگار : 71654

تجلی آینده در نمایشگاه «اینوتک ۲۰۲۴» تایوان

تجلی آینده در نمایشگاه «اینوتک ۲۰۲۴» تایوان

تایوان، این جزیره کوچک، به مرکزی برای استارت آپ‌ها، طراحی‌های پایدار و نوآوری‌های فناورانه تبدیل شده است و امسال، نزدیک به ۶۰۰ اختراع برای دریافت جایزه پلاتینیوم که جایزه برتر این نمایشگاه است در رویداد سالانه فناوری تایوان(TIE) با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۱۰۰ اختراع و پیشرفت فناورانه در نمایشگاه سالانه تایوان(TIE) یا اینوتک اکسپو(Innotech Expo) با نزدیک به ۴۵۰ غرفه‌دار در سه غرفه مجزا به نمایش گذاشته خواهند شد.

جای تعجب نیست که هوش مصنوعی به شدت در غرفه فناوری آینده و در زمینه‌های گسترده‌ای مانند اپتوالکترونیک، تحقیق و توسعه پزشکی و بیوتکنولوژی حضور داشته باشد. همچنین این فناوری در سراسر غرفه پایداری دیده خواهد شد، زیرا نوآوران به دنبال استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای ارائه آینده‌ای سبزتر هستند. در همین حال، امنیت سایبری و انعطاف‌پذیری دیجیتال، مراقبت‌های بهداشتی هوشمند، شهرهای هوشمند و فناوری دفاعی در سراسر پاویون آزمایشی نوآوری به نمایش گذاشته خواهد شد.

امسال، مجمع بین‌المللی مسائل روز یا ترندها، به فناوری کوانتومی و فناوری‌های ورزشی توجه دارد و در طول این سه روز فرصت‌های زیادی برای آزمایش فناوری‌های جدید یا یک تور راهنما در حوزه‌های خاص تحقیق و توسعه وجود خواهد داشت.

به صورت محلی، ۹۰ شرکت تایوانی بخش نوآوری قوی جزیره را به نمایش خواهند گذاشت، از جمله موسسه ملی تحقیقات اتمی، آزمایشگاه‌های مخابراتی چانگهوا(Chunghwa) و شرکت برق تایوان، و همچنین بیش از ۴۰ سازمان تحقیقاتی و دانشگاهی، مانند دانشگاه کان‌شان، دانشگاه ملی یانگ مینگ چیائو و دانشگاه تونگ و دانشگاه علم و صنعت شهر تایپه.

این رویداد در سالن مرکز تجارت جهانی تایپه در روزهای ۱۷ تا ۱۹ اکتبر، از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر و ۹:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر در روز پایانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha