• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403072318003
  • خبرنگار : 50084

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر:

تلاش مدیریت شهری مشهد رشد وتوسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و شهروندی است

تلاش مدیریت شهری مشهد رشد وتوسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و شهروندی است

ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی مشهد گفت: شهرداری از باب آنکه یک ابر سازمان اجتماعی است، موظف است در باب سلامت مردم و ورزش همگانی وشهروندی وحتی ورزش قهرمانی ورود پیدا کرده و حتی باید تخصصی ترکار کند ودراین راستا تلاش مدیریت شهری مشهد رشد و توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی درشهر است.

حجت الاسلام حسن منصوریان در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت و ورزش اظهارداشت:خوشبختانه با برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی، مدیریت شهری  شور و نشاط وصف ناشدنی را در شهر مشهد ایجادکرد.  

وی ادامه داد: از این رو می‌توان آن را یک نوع ابتکار دانست. زیرا می‌تواند به صورت یک الگوی عملی برای حضورو مشارکت مردم در زمینه ورزش و سلامتی باشد.  

 منصوریان تصریح کرد: نمایشگاه‌ها اگر بتوانند  سبب تغییر رویه و سبک زندگی افراد و بازدید کننده‌ای شوند و آن‌ها را  به سمت ورزش سوق بدهند، اتفاق خوبی را می توانند رقم بزنند.

وی تصریح کرد: این جذابیتی که من در نمایشگاه دیدم واقعا می‌تواند، چنین کنشگری را داشته باشد و باعث شود که بازدید کنندگان نمایشگاه چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی به سمت ورزش بروند.  

منصوریان تاکید کرد: برای آن که بتوانیم از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر همه است، برای حتی چند ساعت جدا بشویم و بتوانیم چنین حس خوبی را ایجاد کنیم، موفقیت خوبی است. به نظر من امسال نمایشگاه ورزش تنوع خوبی را ایجاد کرده بود که باعث مشارکت بسیاری از ورزشکاران و مردم شد.  

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: شهرداری باید بداند که زیرساخت‌های ورزشی همگی غیرانتفاعی بوده و از این رو باید فضاهایی وجود داشته باشد که به فکر سلامت مردم باشند.

حجت الاسلام منصوریان  در خصوص ششمین نمایشگاه تخصصی" مادر، کودک، نوجوان، سیسمونی و اسباب بازی " گفت: موضوع حوزه کودک یک بحث پایه است. یعنی ما همیشه چه در آموزش و چه در ورزش در مباحث تربیتی باید با شوق و اشتیاق ریل گذاری را لازم انجام دهیم.

به گزارش ستاد خبری هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی»، وی شهر امام رضا را دارای استعدادهای زیادی در حوزه‌های مختلف ورزشی دانست که نیاز به کشف وحمایت از آنهاست وخاطرنشان کرد:  بالطبع نمایشگاه هم در همین مسیر وارد شده است. یعنی می‌تواند با ایجاد نشاط برای مردم  یک خاطره خوبی رادر ذهن بازدیدکنندگان ایجاد کند که در طول مسیر زندگی به ورزش علاقمند شوند و آن را ادامه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha