• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072317954
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان‌جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس پلیس امینت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۳ شهرستان استان خبر داد.

سرهگ یدالله دهقان، امروز دوشنبه ۲۳ مهر با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو ۳ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کردند.

وی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی، دو دستگاه کامیونت، یک دستگاه کامیون باری و یک دستگاه خودروی وانت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در این خصوص ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ متهم را دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دهقان همچنین از کشف هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان سرایان نیز خبر داد و گفت: مأموران انتظامی سرایان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به ۲ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند که مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف ۱۰ هزار و ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان فردوس نیز خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه برون شهرستان فردوس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۵۵ بشکه ۱۹۰ لیتری سوخت جمعاً به مقدار ۱۰ هزار ۴۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار جاساز شده بود کشف کردند.

دهقان افزود: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha