• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403072317906
  • خبرنگار : 50963

استانداربوشهر:

واریز عوارض آلایندگی بوشهر به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال

واریز عوارض آلایندگی بوشهر به مبلغ ۱۳ هزار میلیارد ریال

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده در مرحله نخست اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریز شد.

 به گزارش ایسنا، احمد محمدی‌زاده  روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و ائمه جمعه عسلویه از اتحاد و هم‌افزایی مردم و مسئولان عسلویه قدردانی کرد و اظهار داشت: اتحاد و همدلی در عسلویه به عنوان نماد جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جهان اسلام مقابل جبهه باطل و کفر قرار گرفته است گفت: اکنون جهان اسلام در برابر جبهه کفر و دشمنان اسلام قرار گرفته و با اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: قتل و عام مردم بیگانه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا انجام می‌شود و هر روز این رژیم جعلی به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به مطالبات مردم عسلویه، یکی از درخواست‌های مهم مسئولان و شورای اسلامی عسلویه را توسعه زیرساخت‌های درمانی و احداث بیمارستان نام برد و گفت: توسعه بیمارستان نبی اکرم و ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه از مصوبات مهم سفر استانی رئیس جمهور شهید و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

وی افزایش تحت‌های بیمارستان نبی اکرم عسلویه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تخت بستری بیمارستان نبی اکرم عسلویه از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه در هفته دولت امسال آغاز و یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان محقق شد.

محمدی‌زاده با اشاره به پرداخت اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در مرحله نخست اعتبارات عوارض آلایندگی به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریز شد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در پرداخت عوارض آلایندگی شده است گفت: در مرحله نخست ۷۰۵ میلیارد تومان به ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در تأمین آب شرب را از دیگر طرح‌ها در شهرستان عسلویه اعلام و خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌های آبخیزداری از موارد مهم در عسلویه است که این مهم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha