• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072317853
  • خبرنگار : 71496

حملات موشکی امروز حزب‌الله لبنان به شمال تل‌آویو و کریات شمونه

حملات موشکی امروز حزب‌الله لبنان به شمال تل‌آویو و کریات شمونه

مقاومت اسلامی لبنان امروز شهر نتانیا در شمال تل‌آویو و شهرک‌های اطراف آن و نیز شهرک اشغالی «کریات شمونه» را هدف حملات موشکی قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری «الجزیره»، جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد: آژیرهای هشدار در شهر نتانیا در شمال تل‌آویو و ده‌ها شهرک اطراف آن به صدا درآمدند.

در همین رابطه حزب‌الله لبنان امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت دلاورانه و شرافتمندانه آنها، دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب عملیات‌های خیبر و در پاسخ به حملات و کشتارهایی که دشمن صهیونیستی مرتکب می‌شود، مقاومت اسلامی لبنان با ندای «لبیک یا نصرالله» ساعت ۱۱ صبح امروز مجموعه‌ای از موشک‌های ویژه خود را به سمت پایگاه بیت لید در شرق نتانیا شلیک کرد.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود نیز تاکید کرد: مقاومت اسلامی برای دفاع از کشورمان و ملت شریف و مظلوم‌مان آماده خواهد بود و هرگز از عمل به وظیفه خود در مقابله با دشمن دست نخواهد کشید و خداوند بر همه چیز توانا است.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که شهرک اشغالی «کریات شمونه» را با تعداد زیادی از موشک‌های خود هدف قرار داد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰ صبح امروز شهرک اشغالی «کریات شمونه» را با موشک‌های خود هدف قرار دادند.

کریات شمونه شهرکی صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی است که بر روی آوارهای شهرک فلسطینی «الخالصه» از توابع شهر «صفد» در شمال فلسطین ساخته شد. ساکنان این شهرک فلسطینی پس از ماجرای نکبت به جنوب لبنان کوچانده شدند و رژیم صهیونیستی این شهرک را ویران کرد و شهرک کریات شمونه را به جای آن ساخت که به مرکز منطقه‌ای شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه و بزرگترین شهر منطقه «اصبع الجلیل» تبدیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha