• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072317820
  • خبرنگار : 50163

نماینده مجلس:

فعالیت تمام مدیران رصد می‌شود

فعالیت تمام مدیران رصد می‌شود

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت همه مدیران در حوزه‌های مختلف رصد می‌شود.

منصور علیمردانی ظهر امروز (دوشنبه ۲۳ مهر ماه) در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرستان خرم‌دره با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته در زمینه تامین مدرسه برای فرزانگان شهرستان، عنوان کرد: اگر این حمایت‌ها نبود دچار بحران می‌شدیم که ثمره این امر نیز ادغام نشدن مدرسه سمپاد ابهر و خرم‌دره بود تا این شهرستان جداگانه مدرسه فرزانگان داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم زمانی که بودجه ابلاغ شده بود پروژه‌های اولویت‌دار و نیمه تمام اعلام شود تا از دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌کردیم که در بودجه سال ۱۴۰۴ این پروژه‌ها منعکس شود، افزود: متاسفانه برخی از مدیران در این حوزه کم کاری کرده‌اند که این امر می‌تواند ناشی از تسلط نداشتن آنان به حوزه مدیریتی و یا اهمیت ندادن به این موضوع باشد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فعالیت همه مدیران رصد می‌شود، تصریح کرد: در دولت وفاق ملی شاهد ابقا برخی از استانداران و مدیران هستیم و قرار نیست همه مدیران عوض شوند.

او با تاکید بر اینکه برخی از مدیران از ماندن خود ناامید هستند، یادآور شد: همین موضوع سبب شده انگیزه‌ای برای ادامه کار در برخی از مدیران وجود نداشته باشد و این امر در حالی است که مدیران لایق و توانمند عوض نمی‌شوند.

علیمردانی با بیان اینکه ۴۹ میلیارد تومان برای کل شهرستان خرم‌دره در کمیته برنامه‌ریزی بودجه در حال تقسیم شدن است، ادامه داد: انتظار ما از مدیران در برهه فعلی این است که هر کس در حوزه خود احساس مسئولیت داشته و به آن خود عمل کند.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۳۲ درصد از بودجه‌ها استانی و مابقی ملی است، متذکر شد: در حوزه ورزش دغدغه‌هایی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده ۴۰۰ میلیارد ریال به اعتبارات ورزشی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و سلطانیه افزوده شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha