• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072317732
  • خبرنگار : 50444

برگزاری نخستین یادواره شهدای امدادگر خراسان شمالی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر

برگزاری نخستین یادواره شهدای امدادگر خراسان شمالی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از برگزاری نخستین یادواره شهدای امدادگر استان با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

ابوالفضل محبان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ۶۷ شهید امدادگر دفاع مقدس استان برگزار می‌شود که سخنران ویژه آن دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و مصطفی صابر خراسانی نیز در آن با نوای مداحی خود حاضران را به فیض می‌رساند.

وی زمان و مکان برگزاری این یادواره شهدای امدادگر استان را چهارشنبه ۲۵مهرماه جاری از ساعت ۱۸ در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد دانست و افزود: سردار فتحیان به عنوان یکی از فرماندهان امداد و نجات زمان دفاع مقدس نیز به عنوان میهمان ویژه در این یادواره حضور خواهد داشت.

وی تاکید کرد: یادواره ۶۷ شهید امدادگر دوران دفاع مقدس در پیشبرد امر جهاد تبیین و با هدف معرفی شهدای امدادگر استان و خدمات ایشان در طول هشت سال دفاع مقدس و افزایش روحیه از خودگذشتگی و ایثار برگزار خواهد شد.

محبان برگزاری یادواره‌های شهدا را امری ضروری برای بصیرت‌افزایی و آشنایی نسل جدید با سیره شهدا دانست و ادامه داد: حضور به موقع و متعهدانه، مهم‌ترین مزیت هلال احمر است، این امر از دیرباز مورد توجه امدادگران هلال احمر بوده و شهدای امدادگر نیز در دوران دفاع مقدس عازم جبهه شدند تا به آسیب دیدگان در جنگ خدمت رسانی کنند، آن‌ها اخلاق و نوع دوستی را سرلوحه کارهای خود قرار دادند و برای درمان و نجات مجروحان، جان خود را فدا کردند.

محبان با بیان اینکه تکریم و تقدیر از والدین و خانواده شهدای امدادگر، بخش ویژه این رویداد خواهد بود، افزود: رونمایی از دو عنوان کتاب نیز در یادواره شهدای امدادگر استان انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha