• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403072317704
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه برگزار شد

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه همایش بین‌المللی امت مقاومت -مقاومت، بروز قدرت ایمان- به منظور اعلام حمایت از جبهه مقاومت و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز (۲۳ مهر) در افتتاحیه این همایش دو روزه که با حضور جمعی از چهره‌های ملی و بین‌المللی محور مقاومت برگزار شد، با اشاره به وقایع یک سال اخیر و جنایت صهیونیست‌ها در منطقه، عنوان کرد: امروز امت اسلامی در یک آزمون بزرگ قرار دارد. آزمونی که در آن خیلی‌ها همچون مردم غزه و لبنان و بسیاری از مردم کشورهای جبهه مقاومت قبول شدند و خیلی از حکام کشورهای اسلامی مردود شدند.

وی گفت: امروز شاهد جنگی هستیم که یک طرف آن مظلوم‌ترین افراد ایستاده‌اند و در طرف دیگرش ظالم‌ترین افراد قرار دارند، در این شرایط همه مسلمانان وظیفه دارند به مردم لبنان و غزه و محور مقاومت کمک کنند.

محمدی با بیان اینکه در این شرایط سکوت جایز نیست و ساکت ماندن به معنای کمک به رژیم صهیونیستی است، گفت: وظیفه همه ماست به هر شکلی، کمک مالی، حمایت فکری، زبانی و... از جبهه مقاومت حمایت کنیم که البته موج خوبی در کشور ما به راه افتاده و روز گذشته شاهد بودیم زنان کشورمان طلاهای خود را به جبهه مقاومت تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان و جبهه مقاومت است، گفت: امید داریم  خون‌های افراد مظلومی که در غزه و لبنان ریخته می‌شود و فریادهایی که در اقصی نقاط جهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر داده می شود، موجب اتحاد بیشتر مسلمانان و همچنین بیداری حکام کشورهای مسلمان شده و دست به دست هم بدهیم و این غده سرطانی را از بین ببریم.

همایش بین‌المللی «امت مقاومت» در کرمانشاه برگزار شد

این همایش در چهار محور دیپلماسی مقاومت، اصل مقاومت در قرآن، حکمرانی مقاومت و جنبش مقاومت در کشورهای اسلامی در حال برگزاری است.

استاندار کرمانشاه، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و تنی چند از چهره‌های محور مقاومت میهمانان این همایش بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha