• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403072317669
  • خبرنگار : 71610

حماس: پوشش آمریکا و سکوت بین‌المللی دلیل ادامه جنایات صهیونیست‌ها است

حماس: پوشش آمریکا و سکوت بین‌المللی دلیل ادامه جنایات صهیونیست‌ها است

جنبش حماس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در مدرسه «المفتی» در مرکز نوار غزه، از حمایت‌های آمریکا از این رژیم و سکوت جامعه بین‌الملل در قبال این جنایات انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه جنبش حماس آمده است: کشتار شنیع ارتش رژیم اشغالگر در مدرسه المفتی در اردوگاه آوارگان النصیرات در مرکز نوار غزه، در چارچوب ادامه جنگ وحشیانه نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها انجام شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، حماس اعلام کرد: سیاست رژیم اشغالگر فاشیست مبتنی بر هدف قرار دادن عمدی غیرنظامیان در محله‌های مسکونی و مراکز مرتبط با آوارگان است.

حماس در بیانیه خود تاکید کرد: اگر پوشش دولت آمریکا و سکوت بین‌المللی در قبال این جنایات نبود، دشمن جرات ادامه کشتارهای شنیع خود در نوار غزه یا گسترش آن در منطقه را نداشت.

مقاومت فلسطین در ادامه از جامعه بین‌الملل و سازمان ملل خواست که مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال این جنایات مکرر بر عهده بگیرند و برای متوقف کردن تجاوزات اقدام فوری انجام دهند.

حماس همچنین خواستار مجازات مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات و تخلفات خود علیه ملت فلسطین و مردم منطقه شد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی حمله وحشیانه‌ای را به مدرسه المفتی در «النصیرات» در مرکز نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۲ نفر از جمله ۱۵ کودک و زخمی شدن ۸۰ تن دیگر منجر شد.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی می‌دانست در مدرسه المفتی هزاران زن و کوک آواره و بی‌سرپناه فلسطینی اسکان داده شده‌اند، اما علی‌رغم اینکه این منطقه جزو مناطق درگیری نیز اعلام نشده بود، آن را بمباران کرد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی امروز (دوشنبه) وارد سیصد و هفتاد و چهارمین روز خود شده است که ساکنان این منطقه تحت‌محاصره شاهد تداوم جنایت هولناک توسط اشغالگران هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha