• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072317584
  • خبرنگار : 50463

امروز رنگی بالاتر از نارنجی در یزد نیست!

امروز رنگی بالاتر از نارنجی در یزد نیست!

ایسنا/یزد فصل جدید لیگ دو فوتبال ایران از امروز با برگزاری مسابقاتی در نقاط مختلف ایران از جمله ورزشگاه شهید نصیری یزد، با تقابل دو تیم شهید قندی و فرد البرز آغاز می‌شود.

شاید بدبین‌ترین هوادار شهیدقندی تصورش را نمی‌کرد که نارنجی پوشان پس از صعود به لیگ برتر فصل ۱۳۸۵-۱۳۸۴ که با هدایت «احد شیخ لاری» رقم خورد، خیلی زود از سطح عالی فوتبال ایران خداحافظی کنند و سالها در لیگ دسته دوم به حیات خود ادامه دهند اما به هر حال فصل جدید لیگ دو از امروز آغاز می‌شود، آن هم با حضور شهیدقندی یزدی که به دنبال شکستن طلسم صعود به لیگ یک است.

اولین رقیب یزدی‌ها در این فصل لیگ دو، تیمی از استان البرز با نام «فرد البرز» است که از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه ظهر امروز دوشنبه ۲۳ مهر در ورزشگاه شهید نصیری یزد با حضور هواداران خانم و آقا به مصاف یکدیگر می‌روند.

البرزی‌ها که با خرید رسمی سهمیه باشگاه «شهدای رزکان البرز»، اولین حضور خود در این لیگ را تجربه می‌کنند، می‌دانند که شهیدقندی «حمید آسیابانپور» با بهره‌مندی از ستاره‌های بسیاری که دارد جز پیروزی در بازی اول به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

اما در آن سوی میدان نیز شاگردان «فرید صفایی‌فرد» در فرد البرز برای کسب بهترین نتیجه در اولین دیدار و اولین حضور در لیگ دسته دوم به یزد سفر می‌کنند.

نارنجی پوشان با تغییر و تحولاتی که ایجاد کرده‌اند و همچنین شروع تمرینات پیش از موعود به دنبال حضوری قدرتمند در این لیگ هستند، تا طلسم چند ساله حضور صعود به لیگ یک در این فصل شکسته شود.

قندی برای حضور پرقدرت در این مسابقات، جواد رمضانی، ابوالفضل موسوی و رضا شکری را به عنوان مهاجم، علی حسامی، نادر محمدنژاد، علی هزامی و محمدرضا اللعیبی را در پست هافبک، محمود یگانه بیرانوند، میثم پورفرخی، مجید شعبانی و مهیار نوری را در پست مدافع و مبین عشایر و ابوالفضل عباسی را در پست دروازبان در اختیار گرفت.

همچنین قرارداد سید جواد شفیعی پور، حسین بابائیان، محمدحسین دهقان، سید محمدعلی حسینی، عادل سرشار، علیرضا ابوالحسینی و میثم پورسلطانی با این تیم تمدید شد.

در همین راستا نیز سکان هدایت باشگاه شهید قندی در اوایل خرداد ماه ۱۴۰۳ به «محمد فاضل یوسفی» سپرده شد و «حمیدرضا آسیابانپور» نیز هدایت نارنجی پوشان یزدی را در دست گرفت.

یکی دیگر از انتصابات این باشگاه، انتخاب «سعید علی‌نژادیان» یکی از چهره‌های موفق و البته سرشناس داوری فوتبال ایران و استان یزد به عنوان سرپرست این تیم بود.

ناگفته نماند که تنها تیم یزدی در لیگ برتر، قبل از صعود چادرملو اردکان تیم شهید قندی یزد بود؛ اما نتایج ضعیف باعث شد تا سقوط با این تیم در کارنامه «مجید جلالی» به عنوان سرمربی و مرحوم «منصور پورحیدری» به عنوان مدیر فنی به عنوان نقطه‌ای سیاه و خاطره تلخ یزدی‌ها در فوتبال ایران یاد شود.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بازی شهیدقندی یزد و فرد البرز با قضاوت «رضا علیزاده» و با کمک «حامد شیبانی، محمدجواد مولایی و امیرحسین مستعلی‌زاده» تحت نظارت «مجید معماری» از هفته اول لیگ یک، در ورزشگاه شهیدنصیری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha