• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072317437
  • خبرنگار : 50604

دانشگاه گلستان میزبان چهارمین کنفرانس ملی مهندسی عمران

دانشگاه گلستان میزبان چهارمین کنفرانس ملی مهندسی عمران

ایسنا/گلستان چهارمین کنفرانس ملی مهندسی عمران، توسعه هوشمند و سیستم‌های پایدار با شرکت دانشجویانی از ۲۰ استان کشور در تاریخ ۲۵ مهرماه به میزبانی دانشگاه گلستان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی عمران، توسعه هوشمند و سیستم‌های پایدار در گفت ,گو با خبرنگار ایسنا، به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی مهندسی عمران، توسعه هوشمند و سیستم‌های پایدار به میزبانی دانشگاه گلستان اشاره کرد و افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا این کنفرانس در سال‌های قبل به صورت مجازی برگزار می‌شد، خوشبختانه امسال با توجه به عادی شدن شرایط این کنفرانس به صورت حضوری در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه گلستان برگزار خواهد شد.

علی غلامی  سازه و زلزله، ژئوتکنیک و زمین‌شناسی مهندسی، راه و حمل و نقل، آب و سازه‌های هیدرولیکی، محیط زیست و سیستم‌های پایدار، انرژی و ساختمان، معماری، شهرسازی و مدیریت شهری، کارآفرینی، مدیریت ساخت و اقتصاد در مهندسی عمران را به عنوان مهمترین محورهای این کنفرانس نام برد و افزود:‌امیدواریم این کنفرانس زمینه ارتقاء علمی دانشجویان را فراهم کند.

غلامی یکی از اهداف این کنفرانس را ایجاد فضای تبادل اطلاعات در جامعه علمی کشور دانست و افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد فضای تبادل اطلاعات با دانشجویان و جامعه علمی کشور در رابطه با موضوعات مختلف علمی و پژوهشی در رشته مهندسی عمران و سایر رشته‌های مرتبط است.

وی با اشاره به دریافت مقالات از مراکز علمی و دانشگاهی از ۲۰ استان کشور یادآور شد: تعداد ۱۲۹ مقاله از مراکز علمی و دانشگاهی از استان‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، شیراز، کرمان، سمنان و غیره دریافت شده که از این تعداد ۳۰ مقاله برای ارائه انتخاب خواهند شد.

علی غلامی با اشاره به دعوت از سه سخنران متخصص و کلیدی این حوزه اظهار کرد: علی شفیعی از دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در پومونا، دکتر محسن گرامی استاد گروه عمران زلزله دانشگاه سمنان و دکتر محسن فلاح زواره از دانشگاه خوارزمی از سخنرانان این همایش هستند که به صورت آنلاین در خدمت آن‌ها هستیم.

دبیر اجرایی کنفرانس ملی مهندسی عمران، توسعه هوشمند و سیستم‌های پایدار اضافه کرد: علاقه‌مندان و متخصصین این حوزه می‌توانند با مراجعه به نشانی CEIS۲۰۲۴. gu.ac.ir به صورت مجازی در کنفرانس شرکت کنند.

دانشگاه گلستان میزبان چهارمین کنفرانس ملی مهندسی عمران، توسعه هوشمند و سیستم‌های پایدار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha