• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۷
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072217328
  • خبرنگار : 50295

معاون دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان:

فاصله‌ای بین دانشجو و مدیریت دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان وجود ندارد

فاصله‌ای بین دانشجو و مدیریت دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان وجود ندارد

ایسنا/زنجان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت:‌ ویژگی خاص دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه این است که برخلاف سایر دانشگاه‌ها ترمی نبوده و فصلی است.

رشید زارع‌نهندی امروز (یکشنبه ۲۲ مهر ماه) در آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به اینکه در دانشگاه علوم پایه فاصله‌ای بین بدنه و مدیریت دانشگاه وجود ندارد، اظهار کرد: این عدم وجود فاصله لازمه محیط دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با تاکید به اینکه در هر دانشگاهی سخت‌ترین مقررات متعلق به بخش آموزشی است، بیان کرد: دانشگاه‌ها در همه بخش‌ها به‌ جز بخش آموزشی انعطاف لازم را دارند.

وی افزود: این مقررات از طرف دانشجویان، اساتید و کارمندان باید رعایت شود.

زارع‌نهندی در مورد فصلی بودن دانشگاه علوم پایه نیز گفت: ۵۰ درصد آموزش توسط اساتید صورت می‌گیرد و بیش‌ از ۵۰ درصد آموزش در محیط دانشگاه و سایر دانشجویان اتفاق می‌افتد.

معاون آموزشی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با تاکید به اینکه حضور در دانشگاه، دارای اهمیت بالایی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند تا ۱۲ شب از بخش خود و آزمایشگاه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: امکان استفاده از کتابخانه تا ۱۰ شب فراهم است. همچنین دانشجویان با ارائه نامه کتبی می‌توانند در طول شب از کتابخانه دانشگاه استفاده کنند.

زارع‌نهندی با اشاره به اینکه عدم انتخاب واحد به منزله انصراف از تحصیل است، بیان کرد: انتخاب واحد یکی از بخش‌های مهم است که باید در بازه زمانی مربوطه انجام شود.

او با بیان که ارائه مدرک زبان برای دانشجویان دکتری الزامی است، خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به مرکز زبان دانشگاه تعیین سطح خود را انجام دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha