• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072216923
  • خبرنگار : 50163

اخذ وام ودیعه مسکن توسط ۴۱ درصد از متقاضیان زنجانی

اخذ وام ودیعه مسکن توسط ۴۱ درصد از متقاضیان زنجانی

ایسنا/زنجان رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۴ هزار و ۵۲ نفر از متقاضیان در استان زنجان برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک معرفی شدند.

بهزاد کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۳۴ هزار و ۶۱۸ زنجانی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: از این تعداد ۵۸۰۰ نفر رد درخواست شدند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: ۵۲۳۹ نفر از متقاضیان وام ودیعه مسکن در استان توسط بانک رد درخواست شده‌اند.

او از تداوم ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان خبر داد و بیان کرد: مردم استان می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

کردلو با اشاره به دریافت وام ودیعه مسکن توسط ۲۴ هزار زنجان، اظهار کرد: از این تعداد ۹۹۲۳ نفر معادل ۴۱ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ دریافتی بیش از ۷۷۹ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است و مستاجرانی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکرده‌اند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در خصوص پرداخت ودیعه مسکن در استان زنجان، مشکل تخصیص اعتبار از سوی بانک‌ها وجود دارد، یادآور شد: تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت اعتبار موجب تشکیل صف‌های شلوغ برای دریافت وام ودیعه مسکن در بانک‌های استان شده است که امیدوارم پرداخت وام ودیعه تسریع شود.

گفتنی است پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار بوده و در حال حاضر فاقد مالکیت باشند و همچنین دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و اسکان و دارای کد رهگیری باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha