• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۳۱
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403072116450
  • خبرنگار : 71974

رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» برگزار می‌شود

رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» برگزار می‌شود

رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» با هدف ارتقای بصیرت و آگاهی دانشجویان با اندیشه امام (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌ رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» ویژه دانشجویان دانشگاه های استان تهران، با هدف ترویج اندیشه‌های امام راحل و حفظ دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، ۹ و ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دکتر فریدزاده رییس سازمان دانشجویان ایران، اظهار کرد: امام خمینی (ره) دارای یک شخصیت فرامرزی بوده و افکار بلند او برای مردم جهان الهی است، لذا این افکار هیچگاه رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد.

وی بر انتقال اندیشه‌های امام راحل به نسل جدید گفت: این رویداد در قالب اردوی دو روزه « از جماران تا خمین» به همت مرکز فرهنگی- دانشجویی امام(ره)، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سازمان دانشجویان و با همکاری مؤسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) در روزهای ۹ و ۱۰ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره با موضوع آشنایی با منظومه فکری امام خمینی(ره) و مبانی اعتقادی، فکری و آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های استان تهران در قالب سرفصل‌های جایگاه دانشگاه در نگاه امام خمینی(ره) و آشنایی با سیره و خانواده امام خمینی (ره) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین علی کمساری، سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دکتر سید علی قادری، استاد و پژوهشگر دانشگاه و دکترعلیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در پایان اذعان داشت: امید است با توجه به اهمیت بحث رسالت دانشجویی با برگزاری این رویداد، نسل جوان کنونی هدف و مسیر ابتدای انقلاب اسلامی را در همان جهت‌گیری به سوی تکامل بیشتر وآگاهی بخشی از بستر دانشگاهی به بستر جامعه ادامه داده و پیش ببرند.

گفتنی است، رویداد « رویداد علمی-فرهنگی «روح الله» » از چهارشنبه ۹ آبان ماه ۱۴۰۳ کار خود را از جماران آغاز و تا پنجشنبه ۱۰ آبان ماه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به کار خود پایان خواهد داد. دانشجویان علاقمند به حوزه اندیشه امام خمینی(ره) ورهبری برای شرکت در این اردو، تا ۲۸ مهرماه سال جاری فرصت دارند از طریق پیامک نام و نام خانوادگی خود به شماره ۳۰۰۰۴۰۵۵ جهت ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha