• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116377
  • خبرنگار : 50176

رئیس دانشگاه لرستان:

ارزش‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت را باید گسترش داد

ارزش‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت را باید گسترش داد

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت: ارزش‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت را باید با استفاده از ظرفیت‌های بین الملل دانشگاه‌ها گسترش داد و این اقدام منطبق با صدور انقلاب اسلامی است.

علی نظری امروز (۲۱ مهرماه) در نشست با دبیر جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی لرستان، اظهار کرد: بستر خوبی برای همکاری بین دانشگاه لرستان و جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوبشختانه همایش‌های خوبی در دانشگاه لرستان برای حمایت از ارزش‌های محور مقاومت برگزار شده است.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: بیشتر دانشجویان بین‌الملل دانشگاه لرستان اهل کشور عراق هستند که خودش یک ظرفیت برای گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی به خارج از مرزهاست.

نظری بیان کرد: اهمیت فعالیت فرهنگی و اجتماعی و جهاد تبیین و قلم کمتر از سلاح به دست گرفتن در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ مقاومت و پایداری نیست.

وی ادامه داد: خواهان این هستیم که با همکاری جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان نشست‌های فاخر فراملی و بین المللی در دانشگاه لرستان با هدف حمایت هرچه بیشتر از محور مقاومت انجام بدهیم.

رئیس دانشگاه لرستان یادآور شد: در بحث مربوط به مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور و استان باید اثرگذارتر باشیم و تفکر ملی و کلان را تقویت کنیم.

نظری اظهار کرد: آماده هستیم با انجام فعالیت‌های مشترک با جبهه فرهنگی و اجتماعی انقلاب اسلامی استان لرستان، نظام مسائل فرهنگی استان و کشور را براساس رویکردهای علمی، آسیب شناسی کنیم و از ظرفیت نخبگانی دانشگاه لرستان رفع مشکلات فرهنگی استفاده بشود.

وی خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت فرهنگی و اجتماعی به حدی مهم است که مقام معظم رهبری از اصطلاحات همچون شبیخون فرهنگی برای عرصه فرهنگ استفاده می کنند که نشانگر اهمیت فعالیت فرهنگی ایرانی اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

رئیس دانشگاه لرستان با بیان اینکه عرصه فرهنگی یک عرصه جنگی است و در این زمینه باید آمادگی‌های خود را ارتقاء بدهیم، افزود: فقط حرف زدن در عرصه فرهنگی راهگشا نیست بلکه بایستی در عمل و اقدام، فعالیت‌ها را تقویت کرد و گسترش داد.

نظری اضافه کرد: دشمن مدام در حال جنگ فرهنگی علیه ارزشهای ایرانی و اسلامی است؛ ما باید با تقویت وحدت رویه‌ها، کوشش کنیم اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی ارتقاء پیدا کند.

وی با بیان اینکه وحدت رویه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بایستی تقویت شود، بیان کرد: در مباحث جهاد تبیین و فعالیت‌های آگاهی بخشی، بایستی اقدامات را با رویکردهای علمی تقویت کنیم.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: نظام مسائل فرهنگی و اجتماعی استان لرستان را نیز بایستی با استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی کاهش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha