• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403072116132
  • خبرنگار : 50598

استاندار مرکزی:

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اراکی همکاری کنند

تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی اراکی همکاری کنند

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان اراک موظف به همکاری همه جانبه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته فرهنگی اراک هستند.

فرزاد مخلص الائمه، ۲۱ مهر ماه در نشستی به مناسبت هفته فرهنگی اراک اظهار کرد: اهتمام شهرداری اراک به موضوعات فرهنگی و اجتماعی و موضوع هفته اراک شایان تحسین است.

وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان اراک موظف به همکاری همه جانبه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته فرهنگی اراک هستند.

مخلص الائمه تصریح کرد: طی سه سال اخیر به مقوله هویت به عنوان یکی از پیشران‌های پیشرفت در جامعه توجه کردیم و توفیقات زیادی حاصل شد ولی هنوز برای رسیدن به ایجاد گفتمان هویت در جامعه زمان لازم است.

وی گفت: بعد معنوی جامعه، ویژگی‌ درونی جامعه است و هویت جامعه اگر قوی باشد، آن جامعه یک جامعه مقتدر است.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه اگر روی مولفه‌های هویتی کار شود، می‌توان مسیر پیشرفت را شتاب داد افزود: ما در این سه سال در اکثر شهرستان‌های استان مرکزی، هفته‌های فرهنگی را برگزار کردیم که موفق‌ترین آنها، هفته فرهنگی خمین بود که در سطح ملی شناخته شد.

وی با بیان اینکه اراک از ابتدا به صورت شهر ساخته شده است گفت: اراک ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی دارد و برای اینکه بتوانیم روی موضوعات هویتی آن کار کنیم، باید روی مولفه‌های مثبت کار کنیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: اگر در پایان هفته فرهنگی اراک، بتوانیم این ذهنیت را در ذهن اراکی‌ها ایجاد کنیم که به اراکی بودن خود افتخار کنند یعنی برنامه‌های هفته فرهنگی اراک موفق بوده است.

وی با تاکید بر اینکه برای تمام برنامه‌ها بایستی یک پوستر زیبا طراحی شود گفت: باید کاری کنیم که تمام اراکی‌ها با هفته اراک در ارتباط باشند و هر اراکی حداقل در یکی از برنامه‌ها شرکت کند.

مخلص الائمه با بیان اینکه بایستی از تجارب باقی شهرها در هفته فرهنگی اراک استفاده کنیم تصریح کرد: در برنامه‌های مختلف هفته اراک به مسائل این شهر پرداخته شود و ویژگی‌های ممیزه شهر اراک در برنامه‌های این هفته برجسته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha