• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 1403072116081
  • خبرنگار : 71480

واکنش پزشکیان به یک منتقد و یک معترض+فیلم

واکنش پزشکیان به یک منتقد و یک معترض+فیلم

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، رئیس‌جمهور نسبت به فرد منتقد و فردی معترض که خواستار بیان اظهاراتشان در جلسه بودند، واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان امروز - شنبه - در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه تهران حاضر شد که این حضور با حاشیه هایی همراه شد.

پیش از سخنرانی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، وزرای بهداشت و علوم و چند تن از اساتید درباره مسائل دانشگاه صحبت کردند. هنگامی که رئیس‌جمهور پشت تریبون رفت، تعدادی از دانشجویان با انتقاد از اینکه فرصتی برای صحبت به آنها داده نشده است، خواستار بیان صحبت هایشان شدند که رئیس‌جمهور گفت: چند نفر می خواهند حرف بزنند؟ یک نفر را انتخاب کنید، که بیاید صحبت کند، دعوا هم نکنید.

معمولا در سال های اخیر اینگونه بود که تشکل های دانشجویی در مراسم روز ۱۶ آذر تریبون داشتند و در مراسم آغاز سال تحصیلی فرصت بیشتر در اختیار تشکل های علمی و اساتید قرار می گیرد؛ با این حال رئیس جمهور از دانشجویان معترض خواست یک نفر را به نمایندگی انتخاب کرده تا او حرف خود را بزند.



وقتی دانشجو به روی سن آمد، پزشکیان از پشت تریبون کنار رفت، از سن پایین آمد و روی صندلی خود نشست. دانشجوی معترض هم  چند دقیقه صحبت کرد و با انتقاد از اینکه چرا فرصت به آنها نرسیده است، از رئیس جمهور خواست تا بین دانشجوها رفته و صحبت آنها را هم بشنود. او همچنین خواست که رئیس جمهور روز ۱۶ آذر در دانشگاه تهران حضور یابد.

بعد از سخنان این دانشجو، پزشکیان صحبت های خود را آغاز کرد، اما چند دقیقه بعد، یکی دیگر از حضار بلند شد و با صدای بلند مطالبی بیان کرد که این بار رئیس جمهور از او بابت بهم زدن نظم جلسه انتقاد کرد و گفت که لطفا بنشینید و اجازه دهید حرف بزنم. قرار نبود که شما حرف بزنید. شمایی که نمی توانید نظم را مراعات کنید، یعنی ما هنوز به این فهم و آگاهی نرسیدیم که در چارچوب برنامه رعایت کنیم. یک جلسه بگذارید کارمندان تا حرف هایشان را بزنند. هم جلسه را به هم زدی و هم داد می زنی. بنشینید تا من حرفم را بزنم.

در ادامه هم فرد معترض به صندلی خود هدایت شد و با برقراری نظم جلسه، رئیس جمهور سخنرانی خود را ادامه داد.


مشروح سخنان رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۴:۲۱

این اتفاق موقع سخنرانی هر رییس جمهور دیگه ای می افتاد طرف رو مینداختن بیرون....خیلی باید قدردان باشه که جور دیگه ای باهاش برخورد نشد.