• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403072115964
  • خبرنگار : 71560

سبحانی‌فر: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سایه حمایت دنیای غرب در حال انجام است

سبحانی‌فر: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در سایه حمایت دنیای غرب در حال انجام است

یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: تا به امروز قدرت های غربی و در راس آنان آمریکا پشت سر جنایت های رژیم صهیونیستی ایستاده و در تلاش هستند تا از طریق دست نشانده خود در منطقه اهداف خود را محقق کنند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حمایت غربی ها از جنایت های رژیم صهیونیستی، بیان کرد: سرزمینی که در اختیار رژیم صهیونیستی است تنها ۲۲ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد. کمتر از ۱۰ میلیون نیز جمعیت داشته و در منطقه ای است که چندین کشور برای آن هراس ایجاد کرده اند. طبیعتا این رژیم که طول عمر آن به ۷۰ سال بیشتر نمی رسد، به تنهایی از این ظرفیت برخوردار نیست که بتواند در منطقه هراس ایجاد کند، مگر اینکه قدرت های بزرگی پشت سر آن باشند.

وی اظهار کرد: تا به امروز قدرت‌های غربی به ویژه  آمریکا پشت سر جنایت های این رژیم ایستاده اند. طبیعتا  با حمایت غربی ها این رژیم در منطقه دست به جنایت زده و هراس آفرینی می کند. کشورهای غربی به ویژه آمریکا در تلاش هستند تا از طریق رژیم صهیونیستی منطقه را در دست خود بگیرند. جنایت های رژیم صهیونیستی خارج از این قاعده ادامه پیدا نخواهد کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نیز یا باید مانند کشورهای دیگر که تابع بوده و تحت تاثیر ترس و وحشتی که آنها ایجاد کردند قرار بگیریم یا اینکه استقلال و اقتدار خود را حفظ کنیم. برای حفظ اقتدار خود باید قوی شویم تا بتوانیم در مقابل تهاجم هایی که توسط کشورهای قدرتمند وسرسپرده های آنان در منطقه صورت می گیرد، بایستیم. از این جهت ضرورت دارد که ما در همه زمینه ها قدرتمند شویم. در زمینه اقتصادی که تحریم های اقتصادی را علیه ما اعمال می کنند، باید قوی شویم.

وی تاکید کرد: در زمینه تسلیحاتی و نظامی نیز باید به قدرت بازدارندگی دست پیدا کرده تا جلوی تجاوز کشورهای قدرتمند و دست نشانده های آنان بایستیم. باید همواره تلاش کنیم که در یک سطح بالاتر قدرت بازدارندگی خود را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha