• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072115934
  • منبع : نمایندگی مازندران

در حاشیه مسابقه فوتبال جوانان مازندران در چالوس چه گذشت؟

در حاشیه مسابقه فوتبال جوانان مازندران در چالوس چه گذشت؟

ایسنا/مازندران مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه نیکاپارس چالوس در رابطه با درگیری رخ‌داده در حاشیه دیدار تیم‌ متبوعش با تیم پیروزی شمال ساری در زمین تیم چالوس، توضیحاتی ارائه داد.

۲۰ مهر اتفاقات عجیبی در فوتبال مازندران صورت گرفت که «اسماعیل بابائی دوست» مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه نیکاپارس چالوس در تشریح آن گفت: در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر جوانان مازندران میزبان تیم «پیروزی شمال ساری» بودیم و دو تیم برای صدرنشینی می‌جنگیدند که همین موضوع باعث بالا رفتن حساسیت بازی شد تا تیم برنده گام بلندی برای قهرمانی بردارد.

بابائی دوست ادامه داد: همانطور که در تمام ویدیوهایی که پخش و مشاهده شد فردی اقدام ‌به حمله با سلاح سرد کرد و او همراه مالک تیم پیروزی شمال آمده بود و در کنار ایشان به تماشای بازی پرداخت. هیچ گونه تنشی بین دو تیم صورت نگرفت اما تنش اصلی را آن شخص ایجاد کرد و از ابتدای بازی با تهدید ناظر بازی و فحاشی خواستار حضور مالک در کنار زمین و روی نیمکت بود که این امر صورت نگرفت.

وی افزود: پس از برتری تیم جوانان، آنها را به یک گوشه بردیم و پیروزی و صدرنشینی خود را جشن گرفتیم. هنگام خروج از زمین او که همراه مالک پیروزی شمال بود اقدام به فحاشی کرد که منجر به درگیری بین خانواده‌ها و هواداران شدند. این شخص به یکباره اقدام به چاقوکشی کرد و این کار هیچ گونه قابل توجیه نیست و خارج از روح جوانمردانه و پاک ورزش است. اتفاق جالب اینجاست که دائما تهدید می‌کردند در بازی برگشت جواب‌تان را خواهیم داد. وقتی که خواستند از ورزشگاه خارج شوند شیشه‌های رختکن را نیز شکستند!

  مدیرروابط عمومی باشگاه نیکاپارس گفت: فوتبال مازندران که همیشه زبانزد عام و خاص بوده و استعدادهای درخشانی در این سالها شکوفا شدند نتیجه این است که با برنامه و پایبند به اصول پیش رفته‌ایم. ما در این سال‌ها که در فوتبال پایه مازندران در حال تیمداری هستیم کوچک‌ترین تنشی را ندیده بودیم و همیشه بازی‌ها در کمال آرامش برگزار می‌شد. اما حضور چنین افرادی در ورزشگاه‌ها باعث خدشه‌دار شدن اعتبار و امنیت فوتبال مازندران می‌شود و انتظار می‌رود همانند گذشته چنین رفتارهایی محکوم شود.

وی در پایان افزود: این اتفاق شوک آور آنهم در ورزشگاه شهدای چالوس و در رده سنی جوانان زیبنده فوتبال ما نیست. از مسئولین انتظار داریم در اولین فرصت پیگیری لازم را صورت دهند تا با فرد خاطی برخورد شود و بازی برگشت را در یک زمین بی‌طرف برگزار کنند تا از هرگونه تنش جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha