• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072115807
  • منبع : بازار

تسریع فرآیند خروج و بارگیری خودروهای فونیکس به سراسر کشور

تسریع فرآیند خروج و بارگیری خودروهای فونیکس به سراسر کشور

خروج خودروهای فونیکس از مبدا کارخانه به مقصد شهرهای مختلف برای تحویل به مشتریان با جدیت و سرعت بیشتری در جریان است.

به گزارش ایسنا به نقل از مدیران خودرو، برند فونیکس به منظور رفع دغدغه خاطر و تحویل سریع و به موقع خودروهای ثبت نامی از سوی مشتریان طی ماه‌های گذشته، روند اخذ مجوز از گمرک و ترخیص از منطقه آزاد بم را با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌نماید. با فرا رسیدن فصل پاییز، فرآیند آماده‌سازی و اخذ مجوزهای لازم برای تحویل خودروهای به مشتریان برند فونیکس و خودروهای لوکس این برند با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

براساس اطلاعات به دست آمده، مجوزهای خروج از گمرک و تحویل خودروها تسریع شده است و از این پس شاهد کاهش فاصله زمانی تحویل خودروهای در تاخیر به مشتریان خواهیم بود.

مطابق برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای تسهیل روند خروج خودروها از منطقه آزاد بم، تمام مشتریانی که موفق به دریافت خودروهای خود نشده‌اند، آینده نزدیک خودروهای ثبت نامی خود را دریافت خواهند کرد و شرایط به شکل عادی و پیش از سال 1403 باز خواهد گشت که تمام خودروها پیش از موعد مقرر تحویل مشتریان شده بود.

بازبینی و بررسی کیفی در سه مرحله

برند فونیکس به منظور اطمینان از کیفیت و سلامت خودروهای تولید شده، در سه مرحله مختلف اقدام به بررسی خودروها می‌نماید که منجر به رفع هر گونه ایراد و آرامش خاطر مصرف‌کنندگان از بابت تاخیر صورت گرفته خواهد شد.

با توجه به توقف خودروها در پارکینگ مدیران خودرو به منظور اخذ مجوزهای لازم از گمرک و خروج از منطقه آزاد، قبل از حمل توسط وسایل نقلیه خودروبر، تست کیفیت و سلامت انجام می‌شود. در مرحله دوم، خودروها در اداره تحویل استان تهران مورد بازبینی و بررسی کیفی قرار می‌گیرند و در صورت نبود مشکل، راهی نمایندگی‌های متفاوتی می‌شوند. در آخرین گام، کارشناسان فنی نمایندگی‌های رسمی فونیکس اقدام به بازبینی نهایی و تحویل به مشتری می‌نمایند.

با تست و بررسی سه مرحله‌ای فونیکس، امکان بروز مشکل و نارضایتی مصرف‌کنندگان به حد قابل توجهی کاهش می‌یابد و رضایت مشتریان این برند خودروسازی لوکس را دنبال خواهد داشت.

فونیکس امیدوار است پس از تسریع در خروج خودروها از کارخانه به مقصد نمایندگی‌های رسمی در سراسر کشور و تحویل به مشتریان، احساس رانندگی ویژه با خودروهای پیشرفته و لوکس فونیکس را به مصرف‌کنندگان القا نماید.

احساس خوب و رانندگی لوکس

توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان از مرحله ثبت نام تا پس از فروش و پشتیبانی، از اولویت‌های برند فونیکس است. این برند با ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد محیطی دلپذیر برای مشتریان، به دنبال ایجاد احساس خوب در آن‌هاست. عملکرد به موقع در تحویل خودروها، نه تنها موجب افزایش رضایت مشتریان می‌شود، بلکه تجربه‌ای لوکس و منحصر به فرد از رانندگی با خودروهای فونیکس را نیز به ارمغان می‌آورد.

مشتری مداری، اولویت نخست فونیکس

فونیکس با رعایت اصول مشتری مداری و پایبندی به وعده‌های خود در زمینه تحویل و کیفیت، سعی در ایجاد اعتمادی عمیق در میان مشتریان خود دارد.

این برند با ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش قوی، به مشتریان اطمینان می‌دهد که همیشه در کنار آن‌ها خواهد بود و به نیازهای آن‌ها توجه می‌کند. امید است که با سرعت گرفتن ترخیص و تحویل خودروها، فونیکس با پشتیبانی همه جانبه خود از محصولات لوکس و پیشرفته‌اش، احساس برتری و لوکس بودن را به مصرف‌کنندگان القا نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۷-۲۱ ۱۳:۵۲

سلام شعار دادن و ادعا کردن برای همه اسان است برای اثباط احترام به مشتری مدیران خودرو فقط کافیه با شرکت تماس بگیرین متوجه میشین بعد از مدتها انتظار وقتی به داخلی پاسخگویی به مشتری وصل میشین قطع میکنن و بوق اشغال