• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072115766
  • خبرنگار : 50228

بنی‌تمیم خبر داد

برگزاری بیش از ۴۵۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی/ افتتاح پروژه‌های بزرگ ورزشی خوزستان

برگزاری بیش از ۴۵۰ برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی/ افتتاح پروژه‌های بزرگ ورزشی خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان‌ خوزستان برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان را تشریح کرد.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش با اشاره به برنامه‌های این هفته، اظهارکرد: امسال به مناسبت هفته تربیت بدنی در اقصی نقاط استان به شکل ویژه‌ای اجرای متنوعی از برنامه ها، رویدادها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی را خواهیم داشت.

بنی تمیم افزود: بیش از ۴۵۰ برنامه در شاخه های قهرمانی، همگانی، فرهنگی، حوزه جوانان و افتتاح پروژه‌های عمرانی به مناسب هفته تربیت بدنی اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان‌ خوزستان با اشاره به برنامه های شاخص این هفته، عنوان کرد: افتتاح ۶ پروژه ورزشی که ۴ عنوان از این پروژه‌ها از پروژه‌های ارزشمند استان هستند، آئین رسم جوانمردی و تجلیل از اخلاق مداران ورزشی‌، جشنواره بزرگ مادر و دختر، همایش بزرگ پیاده روی در اهواز و چندین شهرستان استان، مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی و چندین برنامه شاخص دیگر از مهمترین رویدادهای اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی محسوب مب‌شوند.

وی ادامه داد: تلاش‌مان این است با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی استان‌ و شهرستان‌ها و نیز همراهی برخی دستگاه‌های اجرایی، هفته متفاوتی را در ورزش استان خوزستان رقم بزنیم.

بنی‌تمیم در پایان با تأکید به جایگاه ورزش و توجه به این هفته، خطاب به مدیران ورزشی، روسای هیات های ورزشی استان و شهرستان ها و مدیران باشگاه‌های ورزشی، گفت: از تمام دست اندرکاران و مدیران ورزشی درخواست داریم در این ایام، رئوس برنامه‌های اجرایی و تولیدات محتوایی خود را مدون و با جدیت اجرا کنند و همزمان ویژه برنامه‌هایی در دستور کار داشته باشند تا بتوانیم نمایشی از شکوه و جایگاه ارزشمند ورزش را برای جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha