• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072015703
  • خبرنگار : 50616

تیم سنگ آهن بافق قهرمان تور ملی والیبال ساحلی شد

تیم سنگ آهن بافق قهرمان تور ملی والیبال ساحلی شد

ایسنا/مازندران تیم سنگ آهن بافق عنوان قهرمانی تور ملی والیبال ساحلی را که در شهرستان چالوس مازندران برگزار شد، از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در پایان این مسابقات با حضور۳۱ تیم از استان‌های مختلف کشور طی سه روز با برگزاری ۶۱ مسابقه در ساحل شهرستان چالوس برگزار شده بود، تیم سنگ آهن بافق با ترکیب بهمن سالمی و علیرضا آقاجانی برابر تیم عباس پورعسگری و حامد میرزاعلی از تیم موج سواران نوشهر ۲۰ مهر ماه صاحب برتری ۲بر صفر شد و جشن قهرمانی برپا کرد.

بازیکنان تیم سنگ آهن در این مسابقه در دو ست پیاپی و با امتیازهای ( ۲۱ بر ۱۱ ) و ( ۲۱ بر ۱۷ ) برابر حریف مدعی خود به پیروزی رسیدند.‌

در دیدار رده‌بندی این مسابقات نیز، تیم بتن آماده لیان با ترکیب مهیار غیاثی و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم مجتبی آرو و مرتضی کردیان تیم شهرداری چالوس را شکست داد و در جایگاه سومی این مدال برنز تور ملی والیبال ساحلی چالوس دست یافت.

شهرداری چالوس میزبان مسابقات در حالی مقام سومی را از دست داد، که در ست نخست ( ۲۱ بر ۱۵ ) برابر تیم بتن آماده لیان به پیروزی رسید که در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ( ۲۱ بر ۱۹ ) و ( ۱۵ بر ۹ ) نتیجه را به حریف سرسخت خود واگذار کرد تا تیم لیان در جای سوم و چالوسی‌ها به رتبه چهارم مسابقات اکتفا کردند.

نادر انصاری به عنوان سرپرست فنی، امیرحسین صادقی (سرپرست داوران)، پویان اکبری (مسئول اجرایی)، روزبه یونسی (مسئول زمین) و مهدی توکلی به عنوان سرپرست کل مسابقات کادر اجرایی این مسابقات بودند.

 حمیدرضا طوسی، آرش قربانی، گل محمد کر، مرتضی بشر دوست، محمد جمشیدی، حمید احمدیان، آرش جعفرپور و بهمن میرزایی داوران قضاوت کننده در تور والیبال ساحلی چالوس بودند.

این رقابت‌ها که دارای رنکینگ فدراسیون بود، حدود ۸۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی مسابقات به هشت تیم برتر اهداء شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha