• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403072015576
  • منبع : نمایندگی ایلام

امام جمعه ایلام:

خطبه‌های نماز جمعه نصر، بازدارنده و آرام‌بخش بود

خطبه‌های نماز جمعه نصر، بازدارنده و آرام‌بخش بود

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: خطبه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه نصر فوق‌العاده اثربخش، بازدارنده، قدرتمندانه و برای مردم کشور آرام‌بخش و اطمینان‌آفرین بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر ایلام در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره خطبه‌های نماز جمعه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه نصر و اثربخشی و قدرت‌نمایی و آرامش‌بخشی این خطبه‌ها در خارج و داخل از کشور اظهار کرد: خدای بزرگ را برای وجود چنین رهبری، مرجع تقلید و نایب امام زمان(عج) و ولی فقیهی هزاران بار شاکر و سپاسگزاریم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه دشمنی که چنگ‌ودندان به ما نشان می‌داد اکنون که در موضع تحقیر و ذلت قرارگرفته است، افزود: آمریکا پشتیبان رژیم منحوس صهیونیستی است، اما در تمام صحنه‌های رویارویی رزمندگان جمهوری اسلامی با آمریکا، آمریکایی‌ها شکست را ذلیلانه پذیرفته‌اند و قدرت عرض اندام در برابر رزمندگان اسلام را نداشته‌اند و نخواهند داشت.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ نقش محوری در دنیا ایفا کرد و در رأس خبرهای جهان قرار گرفت، افزود: یکی از ویژگی‌های این عملیات این بود که با وجود سانسور شدید رژیم غاصب صهیونیستی، جمهوری اسلامی روایت اول را ایفا کرد و دشمن صهیونیستی نتوانست با سانسور رسانه‌ای، اطلاعات غلط به دنیا دهد و نتوانستند عظمت این عملیات را از دنیا پنهان کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام رسانه‌های دنیا اتفاق نظر دارند که عملیات وعده صادق ۲ تاکنون بی‌سابقه بوده است، افزود: بعضی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این عملیات بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ جهان و موفقیت‌آمیزتر از حمله وعده صادق یک بوده است و پایگاه‌های امنیتی و نظامی اسرائیل را هدف قرار داده و جمهوری اسلامی با این عملیات به دنیا نشان داد اگر بخواهد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زیرساخت‌های اسرائیل را نابود کند.

امام جمعه ایلام با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای این افتخارآفرینی و قدرت بازدارندرگی، یادآور شد: در شرایطی که دشمن صهیونیست، در به شهادت رساندن دبیرکل حزب‌الله، مجاهد خستگی‌ناپذیر سید حسن نصرالله مست بود و رجز خوانی کرد که هدف بعدی رهبر جمهوری اسلامی ایران است، رهبر معظم انقلاب، در اولین جلسه‌ای که از قبل طراحی‌شده بود، در جمع نخبگان کشور در حسینیه امام‌خمینی(ره) حضور یافت و در آن‌جا اعلام کرد که روز جمعه در مصلای تهران اقامه نماز جمعه خواهم داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha