• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403072015572
  • خبرنگار : 50987

جنایت اخیر در منطقه، دشمنی آمریکا با بشریت دوباره ثابت شد

جنایت اخیر در منطقه، دشمنی آمریکا با بشریت دوباره ثابت شد

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس در تشریح اهداف پیام خطبه نماز جمعه نصر که جمعه پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی ایراد کردند، گفت: روایت شجاعت ملت ایران و آمادگی برای مقابله با جنگ روانی دشمن دو پیام خطبه نصر بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس امروز جمعه ۲۰ مهرماه،اظهار کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی برای حفظ آبرویش به دنبال حمله احتمالی به ایران باشد، اما بخش عمده آن جنگ روانی است که مردم باید به این مساله بیش از پیش توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جهاد، مقاومت، صبر و استقامت در برابر ناملایمات و تجاوزهای دشمنان بخشی از هویت ملت ایران است، بیان کرد: دشمنان بدانند ملت ایران در طول ۴۶ سال از عمر انقلاب در صحنه‌های مختلف به ویژه تحریم‌ها، ترورها و هشت سال دفاع مقدس سختی‌های زیادی را تجربه کرده و همواره با مقاومت و ایستادگی از آن عبور کرده و آب دیده شده است.

عبادی زاده گفت: در جنایت اخیر در منطقه، دشمنی آمریکا با بشریت دوباره ثابت شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان مهمترین نشانه این دشمنی را همکاری و همراهی دولت آمریکا با رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان عنوان کرد.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی و مواجه بودن استان هرمزگان با حوادث غیرمترقبه همچون سیل، زلزله و بحران کم‌آبی، گفت: هم اکنون با توجه به خشکسالی‌های پی در پی، خالی بودن سدها، افت سفره‌های زیرزمینی و نامناسبت بودن آب چاه‌ها، وضعیت منابع آبی در استان هرمزگان نگران کننده است که می‌طلبد مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

عبادی‌زاده همچنین روز تربیت بدنی را تبریک گفت و یاد آور شد: مسؤولان و متولیان امر باید به مساله ورزش استان به ویژه ورزش‌های همگانی، ورزش بانوان و توسعه ورزش در روستاها توجه کنند و از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه ورزش استفاده شود.

وی در ادامه ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک و شهادت حضرت معصومه (س) را تسلیت گفت و ابراز کرد: دوازدهمین دوره همایش کریمه اهل بیت (ع) هفته جاری به میزبانی هرمزگان برگزار می‌شود که افتخاری برای استان است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha