• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403072015438
  • خبرنگار : 71475

پیام همبستگی رزمندگان یمن به مقاومت اسلامی لبنان

پیام همبستگی رزمندگان یمن به مقاومت اسلامی لبنان

رزمندگان یمنی پیامی تاثیرگذار حامل مفاهیم برادری و همبستگی و درود و قدردانی به برادران مجاهد مقاومت اسلامی لبنان ارسال کردند.

به گزارش ایسنا، مجاهدان یمنی در بخشی از متن پیام خود به مقاومت لبنان آنها را پیامبران دلاوری، رسولان صبر و پایداری و سرور مجاهدان خطاب کرده و بر استقامت بالای آنها در مصیبت و صبر حسینی آنها در زلزله دلها درود فرستادند.

آنها در این پیام آورده‌اند: حال این رزمندگان را بعد از این فقدان نخواهیم پرسید، چرا که درد همچون خنجر و تیغ است و جان را می‌آزارد و این فقدان عطش کربلایی است. ای سروران مجاهد، ما به شما برای عروج سید و سرور پیروزی و دلاوری تسلیت نمی‌گوییم چرا که او با شهادت پیروز شد. ای رهبران آزادگان و قبله مستضعفان ما شما را با جملات آکنده از حزن تسلی نخواهیم داد. ای کوه‌های صبر، همچون شما را نباید تسلیت گفت بلکه باید الگو قرار داد. ای لنگرگاهان صداقت، امثال شما را نباید دلداری داد، بلکه باید مورد اقتدا قرار داد.

به نوشته المنار، در بخش دیگری از این پیام خطاب به رزمندگان مقاومت لبنان آمده است که شما تنها نیستید، ای پیشتازان آزادسازی قدس و دلاوران خدا که یهودیان صهیونیست خوار و ذلیل را از بین برده و یاری و وعده خدا در زمان عقب نشینی و ذلت هستید. خدا با شماست و ما خودمان را فدای شما می‌کنیم و تفنگ‌هایمان با شماست. پاهایتان را در زمین فرو کنید که ما آنها را از زمان تولد همچون میخی در زمین می‌شناسیم و دیدگانتان نافذ به نور الهی و قدرت و جبروت اوست.

در  چهل و دو سالگی جهاد و مقاومت و با سابقه پیروزی‌های بزرگ در رویارویی و مبارزه، شما در ظلمت‌ها همچون پیامبران شده‌اید و حامل نور هستید و  در رویارویی با صهیونیست‌ها همچون حیدر در روز خیبر شده‌اید. امروز به شما پرچم داده شده است، شما حزبی هستید که خدا و رسولش را دوست دارد، خدا و رسولش آن را دوست دارند، لبنانش آن را دوست دارد، مهاجمی بدون عقب گرد است  و خداوند آن را به دست خودش و همه برادرانش در محور جهاد و مقاومت پیروز می‌گرداند.

مجاهدان یمنی در این پیام از رزمندگان حزب‌الله خواسته‌اند تا انتقام گرفته و یهودیان را مورد عذاب قرار دهند و شجاعت خود را به یهودیان نشان دهند که خداوند بهترین یاور است و خلف وعده نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha