• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072015419
  • خبرنگار : 50177

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

شول‌آباد به شهرستان تبدیل شود

شول‌آباد به شهرستان تبدیل شود

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: شول‌آباد ارتقا و به شهرستان تبدیل شود.

حمیدرضا گودرزی امروز جمعه بیستم مهرماه، در بازدید استاندار از مسیر دسترسی امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز، اظهار کرد: گستردگی شهرستان بسیار زیاد است به طوریکه بیش از ۱۲۵۰ کیلومتر راه و ۴۱۷ روستا داریم.

وی ادامه داد: استاندار از روز گذشته تا به امروز از منطقه ززوماهرو به زلقی آمدند و فاصله ۵۰۰ کیلومتری صعب‌العبور را با سرعت ۳۰ کیلومتر طی کردیم.

گودرزی با بیان اینکه شهر الیگودرز از بیکاری رنج می‌برد و استاندار لرستان در شورای اشتغال و رفع موانع تولید به طور جدی پیگیر هستند تا این مشکل برطرف شود، گفت: در شهرستان کارخانجاتی نظیر شیشه با مشکلاتی مواجه هستند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوزه بربرود شرقی و غربی با مشکل آب مواجه‌ایم که با دستور و پیگیری استاندار لرستان کارهای خوبی انجام شده که امیدوارم دوام و قوام پیدا کند.

گودرزی اضافه کرد: در منطقه زلقی سد رودبار به عنوان یکی از سدهای استراتژیک کشور وجود دارد و در این منطقه سفیر چین قرار بود بازدیدی داشته باشند تا یک پروژه خوب انجام و بعدا اطلاع رسانی شود.

وی گفت: قرار شد با حضور استاندار لرستان به دفتر سفیر چین مراجعه کنیم تا این پروژه زودتر انجام شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است بخش شول‌آباد شهرستان الیگودرز ارتقا یابد که استاندار لرستان نامه آن را زده است و چون مشکل جمعیت دارد باید موضوع محرومیت را مطرح کنیم.

گودرزی ادامه داد: در امامزاده محمدبن حسن (ع) برای تهیه سوخت و نان مشکلاتی وجود داشته و ضرورت دارد با توجه به حضور ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ زوار که شبانه در این منطقه اسکان دارند سهیمه آرد افزایش یابد و ساختمان‌هایی ساخته شود تا مردم پذیرای زوار شوند.

وی با بیان اینکه ۲۳ کیلومتر جاده این منطقه با تاکید استاندار لرستان زیر بار ترافیک رفته است، افزود: تامین ماشین‌آلات برای این منطقه ضرورت دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح هادی این منطقه یکی از موضوعات و مطالبات ضروری اهالی است چنانچه مصوب شود و اعتبار در اختیار شهرستان قرار داده شود خدمات رسانی و دسترسی مردم این منطقه بهتر خواهد بود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha