• جمعه / ۲۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072015412
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان تاکید کرد

لزوم ساماندهی رودخانه روستای امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز

لزوم ساماندهی رودخانه روستای امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر اجرای طرح هادی و ساماندهی رودخانه اطراف روستای امامزاده محمدبن حسن(ع) الیگودرز تاکید کرد.

ابوطالب شفقت امروز بیستم مهرماه در دومین روز سفر به الیگودرز و بازدید از مسیر دسترسی امامزاده محمدبن حسن(ع)، بیان کرد: روستا دهیار دارد و براساس بررسی‌های انجام شده توسط نماینده مردم الیگودرز، جاده دسترسی آن در دست اجراست و بخش زیادی از آن آسفالت شده و چند کیلومتری از آن مانده که نیازمند پیگیری است تا آسفالت شود.

وی مشکل اصلی این منطقه را راه دسترسی دانست و گفت: راهی که وجود دارد بسیار سخت و صعب‌العبور است تا اهالی این منطقه بتوانند به الیگودرز برسند لذا نیاز بود با پیگیری  نماینده و فرماندار شهرستان، عملیات اجرایی راه دسترسی آغاز شود و امیدواریم این پروژه به زودی به اتمام برسد تا مردم به راحتی بتوانند بهتر تردد داشته باشند.

استاندار لرستان ادامه داد: امامزاده محمد بن حسن (ع) زوار بسیار زیادی دارد بطوری‌که در طول سه ماهه تابستان قریب به یکهزار نفر در این مکان شب اسکان داشتند.

شفقت گفت: از شهرهای مختلف کشور برای زیارت به این منطقه سفر می‌کنند و خدماتی که ارائه می‌شود مورد رضایت زوار است، البته نیاز دارد طرح هادی روستا و ساماندهی رودخانه اطراف آن صورت گیرد و اداره کل اوقاف ساماندهی اطراف صحن و محوطه آن را انجام دهد.

شفقت بر ساماندهی و ایجاد سرویس بهداشتی در این منطقه تاکید کرد و گفت: فاصله اینجا دور است و معلم ندارد و انتظار می‌رود آموزش و پرورش از نیروهای جوان همین منطقه به عنوان معلم قراردادی استفاده کند.

وی افزود: اداره کل راه، گردشگری و بنیاد مسکن شهرستان، خدمات بهتری به اهالی این روستا ارائه دهند و امیدواریم تا پایان امسال اقداماتی انجام شود که دسترسی و خدمات دهی به مردم راحت‌تر باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha