• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071915222
  • خبرنگار : 50976

رئیس بیمه سلامت شهرستان خرم‌بید:

قرارداد بیمه سلامت با ۳۶ مرکز درمانی در شهرستان خرم‌بید

قرارداد بیمه سلامت با ۳۶ مرکز درمانی در شهرستان خرم‌بید

ایسنا/فارس رئیس بیمه سلامت شهرستان خرم‌بید از هدف‌گذاری به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات خبر داد و گفت: در شهرستان خرم‌بید ۳۶ مرکز درمانی با بیمه سلامت استان فارس قرارداد همکاری دارند.

سید محمد پشاپو امروز، ۱۹ مهرماه در دومین شورای مدیران ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس که به میزبانی شهرستان خرم‌بید برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت، بیان کرد: ۳۶ مرکز درمانی در سطح شهرستان خرم‌بید با بیمه سلامت استان فارس قرارداد همکاری دارند و دستاورد این همکاری منسجم ارتقا سطح رضایت‌مندی جامعه است.

وی بر اهمیت اجرای سیاست‌های عدالت محور تأکید کرد و گفت: بیمه سلامت استان فارس در نه ماهه سال ۱۴۰۲ در شهرستان خرم‌بید بیش از ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده که بیشترین آن مربوط به بخش داروخانه‌ها و بستری بوده است.

پشاپو با بیان اینکه بر ارتقاء سطح رضایت‌مندی خانواده بزرگ بیمه سلامت تمرکز داریم، تصریح کرد: از مجموع جمعیت ۵۱ هزار نفری شهرستان خرم‌بید، بیش از ۲۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق‌های مختلف بیمه سلامت در استان فارس هستند.

وی ظرفیت‌ شهرستان‌ خرم‌بید در حوزه‌های مختلف را بی‌نظیر خواند و خدمت به اهالی این دیار را مایه افتخار دانست و بیان کرد: خرم‌بید با قرار گرفتن در بام استان فارس دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی چشم‌نوازی است و به ۵ شهر مهم کشور نظیر یزد، اصفهان، شیراز و کرمان دسترسی مستقیم دارد.

پشاپو در بخش دیگری از سخنانش از ایجاد ارتباط موثر بیمه سلامت شهرستان خرم‌بید با سایر دستگاه‌ها نظیر آموزش و پرورش، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی و غیره خبر داد و بر شبکه‌سازی به منظور اطلاع‌رسانی مطلوب و تقویت ارتباط با بیمه‌شدگان تأکید کرد.

رئیس بیمه سلامت شهرستان خرم‌بید اظهار کرد: طی ماه‌های آینده ساختمان اداری بیمه سلامت در شهرستان خرم‌بید با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha