• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071915206
  • خبرنگار : 50037

فرماندار شهرستان:

مدیران، نخبگان اسدآباد را معرفی کنند

مدیران، نخبگان اسدآباد را معرفی کنند

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: مدیران، نخبگان شهرستان در هر حوزه ای را برای تقدیر به ما معرفی کنند، چراکه تقدیر از نخبگان و فعالان نخبه به‌عنوان برند شهرستان، در شور و نشاط اجتماعی نقش دارد.

سلیمان نظری دوست پنجشنبه ۱۹ مهرماه در شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی تنها راه ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه نیست بلکه توجه به فعالان هر حوزه و استفاده از نظرات آنان نیز یکی از مولفه‌های ایجاد  نشاط اجتماعی در شهرستان  می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با اخبار کذب و سیاه‌نمایی، به دنبال القای ناامیدی در  بین مردم  هستند، افزود: روابط عمومی دستگاه‌های مختلف شهرستان موظفند با تبیین دستاوردهای ادارات خود در جامعه ایجاد امیدآفرینی کنند، اداراتی  موفق هستند که عملکرد خود را بیان کنند  چرا که بیان عملکرد هر اداره در خدمتگزاری به مردم خودنمایی به شمار نمی‌رود.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر همدلی و وفاق و همراهی بین مدیران ادارات شهرستان برای تلاش در خدمتگزاری به مردم، تصریح کرد: تخریب، سیاه‌نمایی کارنامه مدیران گذشته و تهمت هیچ کدام جز دلخوری هیچ سودی به همراه نخواهد داشت همه مدیران گذشته و حال و آینده برای خدمتگزاری به مردم تلاش داشته‌اند، باید راه تلاش آنان را برای به نتیجه مطلوب رسیدن در رشد و اعتلا ایران اسلامی همچنان تداوم بخشیده و ادامه دهیم.

نظری دوست با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و رسیدگی به مشکلات آنان در اداره مورد نظر، یادآورشد: مدیران شهرستان مشکلات مردم را با بومی سازی در ادارات خود مطابق با قانون  و درچارچوب ضوابط حل کنند و  آنان را به فرمانداری ارجاع ندهند و موجب زحمت و  دشواری کار آنان نشوند ضمن اینکه در میز خدمت فرمانداری اسدآباد هر سه شنبه‌ها  آمادگی دیدار چهره به چهره با مردم برای حل مشکلات آنان را داریم.

حضور مدیران در مراسم و نماز جمعه، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و دولت، عدالت اجتماعی  انصاف، برنامه محوری، فعال کردن کارگروه ها، توجه به حوزه فرهنگ و حوزه دینی و مذهبی، توجه به شاخص‌های شهرستان از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد در شورای اداری شهرستان بر آن‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha