• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071915201
  • خبرنگار : 50037

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

پیگیر احداث کارخانه ۲.۵ میلیون تنی گندله‌سازی در اسدآباد هستیم

پیگیر احداث کارخانه ۲.۵ میلیون تنی گندله‌سازی در اسدآباد هستیم

ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای احداث کارخانه ۲.۵ میلیون تنی گندله سازی در این شهرستان خبر داد.

اکبر رنجبرزاده عصر پنجشنبه ۱۹ مهرماه در شورای اداری شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: با جذب سرمایه گذار جدید و احداث کارخانه جدید گندله سازی در اسدآباد کارخانه‌های پایین دست این کارخانه نیز از جمله آهن اسفنجی، تولید میلگرد، ورق آهن، قطعه سازی در شهرستان ایجاد خواهد شد که این امر انقلاب صنعتی بزرگی در ایجاد کارگاه های صنعتی مختلف در شهرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کارخانه گندله‌سازی فعلی اسدآباد تنها کارخانه گندله غرب کشور بوده و صنعت گندله‌سازی از جمله صنایع با سوددهی بالا به شمار می‌رود، افزود: ظرفیت اسمی سالانه کارخانه گندله‌سازی فعلی این شهرستان ۵۵۰ هزار تن بوده که با جذب سرمایه‌گذار جدید و احداث دومین کارخانه گندله سازی میزان تولید گندله شهرستان به بیش از ۳.۵ میلیون تن ارتقا خواهد یافت .

وی در ادامه با انتقاد و گلایه مندی از عملکرد ضعیف نوسازی مدارس استان همدان، اظهار کرد: نوسازی مدارس استان همدان عملکرد بسیار ضعیفی دارد و با این عملکرد ضعیف خود به مردم خیانت می‌کند، این اداره کل برای انجام کار اعتبار، پول و شرایط لازم را دارد اما با ناکارآمدی و ضعف خود موجب بلاتکلیفی بسیاری از پروژه‌های آموزشی استان از جمله شهرستان اسدآباد شده است.

رنجبرزاده با بیان اینکه پروژه استخر شنای فرهنگیان مربوط به ۱۱ سال پیش باید مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسید، خاطرنشان کرد: پروژه ۲۳ ساله کانون فرهنگی تربیتی شهید طائفی اسدآباد دستور صریح وزیر سابق بوده که باید امسال تکمیل شود اما به خاطر ضعف نوسازی مدارس استان هنوز این پروژه به صورت نیمه کاره باقی مانده است.

وی با بیان اینکه باید این وضعیت هر چه زودتر مرتفع شود، گفت:به طور قطع گلایه مندی خود از نوسازی مدارس را در خدمت استاندار جدید همدان نیز بیان خواهیم کرد.

رنجبرزاده در ادامه خطاب به مدیران شهرستان اسدآباد ،گفت: باید همه مدیران شهرستان برای خدمتگزاری به مردم خالصانه تلاش کنند و اجازه ندهند جایی را که تحت اختیار آنان است به خاکستر تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه با تلاش مدیران در خدمتگزاری به مردم درهای رفع گرفتاری‌های مردم گشوده می‌شود، تصریح کرد: تکریم مردم و حل مشکلات آنان توسط مدیران از نقش موثری در امید آفرینی در جامعه برخوردار خواهد بود.

رنجبرزاده در ادامه خاطر نشان کرد: دراسدآباد فرماندار این شهرستان بنا ندارد جناحی و باندی مدیری را جا به جا کند مگر اینکه مدیری دارای عملکرد ضعیفی باشد و نتوانسته باشد جامعه هدف خود را اقناع کند.

وی یاد آور شد: تغییر و تحولات ،عزل و نصب‌های ما تنها بر اساس توانمندی و انگیزه برای خدمت مصمم در راستای پیشبرد امور خواهد بود ، افزود: برای رشد و پیشرفت شهرستان باید اجازه بروز ظرفیت و توانمندی ها را به شهرستان بدهیم و برای خدمت به مردم در تقابل با یکدیگر نباشیم و باند بازی و جناح بازی بپرهیزیم.

رنجبرزاده با اشاره به اینکه خوشبختانه بین گروه‌های سیاسی شهرستان آرامش خوبی حکم فرماست و در تقابل با هم نیستند، افزود: تقابل گروه‌های سیاسی با یکدیگر تنها موجب عقب افتادگی و تضرر مردم شهرستان خواهد بود .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha