• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071915040
  • خبرنگار : 50976

شهردار شیراز:

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

روحیه ایثار را در عرصه خدمت‌رسانی سرلوحه قرار دهیم

ایسنا/فارس شهردار شیراز بیان کرد: در عرصه خدمت‌رسانی به کشور روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را سرلوحه خود قرار دهیم.

محمد حسن اسدی امروز، ۱۹ مهر ماه در اجلاسیه شهدای شهرداری شیراز با بیان اینکه یادواره شهدای شهرداری، پیش کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس است، بیان کرد: در زمانی که دشمن با به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت که سرآمد آنان سید حسن نصر الله بود، به دنبال یاس و نامیدی مردم ایران است، بیش از هر زمان دیگری برگزاری مراسم کنگره سرداران و یادواره شهدا ضرورت دارد.

او اظهار کرد: شهدا عزادار نمی‌خواهند بلکه رهرو می‌خواهند و آن‌چه باعث پیروی در جنگ تحمیلی شد، روحیه ایثار و شهادت‌طلبی بود.

وی ادامه داد: ۲۰ درصد از جمعیت ۱۳ هزار نفری کارکنان شهرداری را ایثارگران تشکیل می‌دهند، به عبارتی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان از ایثارگران و ۱۷۳ نفر از کارکنان جزو خانواده شهدا هستند.

اسدی بیان کرد: امروز بدخواهان اسلام و جمهوری اسلامی می‌دانند که چطور مردم را مأیوس و ناامید کنند، باید تلاش کنیم تا دشمن خاکستر نشین شود بنابراین باید در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت بیش از وظایف اداری خود تلاش کنیم.

شهردار شیراز اظهار کرد: به گواه آمار و مستندات در جای‌جای شهر شیراز فعالیت‌های عمرانی دیده می‌شود و افتخار می‌کنیم که راه ما راه شهدا است و شهدا برای ما نعمت، ولی نعمت و رحمت هستند، لذا باید فارغ از تمام شعارها در مسیر شهدا گام برداریم. امروز اگر شهرداری شیراز به جبهه اصلی خدمت‌رسانی تبدیل شده است به دلیل نظری است که شهدا به ما دارند.

اسدی با اشاره به اینکه در سی و هشتمین مرحله افتتاح پروژه‌های عمرانی توانستیم ۱۷ پروژه را با ارزش ۱۱ همت به بهره‌برداری برسانیم، گفت:  ۴ آبان ماه محور شمالی بزرگراه شهید سلیمانی و آیت‌الله حائری شیرازی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha