• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۶
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071915029
  • خبرنگار : 50455

مدیر حوزه‌های علمیه؛

هرگونه جسارت به مراجع عظام طوفان خشم آزادگان را در پی دارد

هرگونه جسارت به مراجع عظام طوفان خشم آزادگان را در پی دارد

ایسنا/قم مدیر حوزه‌های علمیه با محکومیت اهانت رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به مرجعیت، تصریح کرد: هرگونه جسارت به ساحت نورانی مراجع عظام طوفان خشم امت و آزادگان جهان را در پی دارد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در دفاع از مرجعیت و هشدار به رژیم منحوس و وقیح و کودک کش صهیونیستی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است؛

وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ

رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام و تشیع و در اقدامی شنیع تصاویر مراجع عظام تقلید و مجاهدان فی سبیل الله را به عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی شرمی و بی آبرویی را به حد اعلای خود رسانده است.

مراجع عظام دین دامت برکاتهم در استمرار صراط نورانی پیامبران و اولیای الهی، عالی ترین رهبران و راهبران جهان اسلام هستند و به عنوان پشتیبانان، پناهگاهان و دلسوزان امت اسلامی و جامعه انسانی، جایگاه بی نظیر و والایی در میان کشورها و ملت های اسلامی دارند و مسلمانان حفاظت از آنان را از واجبات خویش می دانند.

مراجع عظام و علمای اعلام به ویژه این دو چهره تابناک در قلوب امت بزرگ اسلامی و ملت های منطقه و جهان آزاد جایگاه و منزلتی وصف ناپذیر دارند و هرگونه جسارت به ساحت نورانی آنان طوفان خشم امت و آزادگان جهان را درپی دارد.

نمایش تصاویر مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و حضرت آیت الله العظمی سیستانی اهانتی آشکار بوده و نشان از جنون و حماقت سران این رژیم دارد و تبلور خوی استکباری و ضد بشری و ضد اخلاقی این رژیم رو به اضمحلال دارد.

حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جسارت اعلام می‌دارد که این اقدام بی پاسخ نخواهد بود و امت اسلامی این هتاکی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

حوزه های علمیه قم و نجف و سراسر جهان همراه با نهادهای علمی و دانشگاهی و امت اسلامی ضمن محکوم سازی این گستاخی، از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی، مجامع علمی و فرهنگی و علمای ادیان و مذاهب مختلف مصرانه می‌خواهد در برابر این گونه رذالت‌ها ساکت ننشینند و از کیان علم، اخلاق و معنویت دفاع کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha