• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071914984
  • خبرنگار : 50377

فرماندار ساری تاکید کرد

ضرورت رسیدگی دستگاه قضا به وضعیت پروژه زباله سوز ساری

ضرورت رسیدگی دستگاه قضا به وضعیت پروژه زباله سوز ساری

ایسنا/مازندران فرماندار ساری از کم کاری پیمانکار تجهیزات پروژه زباله سوز این شهرستان گلایه‌مند شد و گفت: بطوری‌که ۱۷ میلیون دلار ماقبل دولت سیزدهم و ۱.۵ دلار بعد از دولت در مجموع ۱۴۰۰ میلیارد تومان تاکنون دریافت کرده است، اما اقدامی انجام نشد از دستگاه قضایی تقاضا داریم به این پروژه رسیدگی کند.

محمدعلی نوبخت پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه به همراه سرپرست شهرداری ساری در بازدید از پروژه زباله سوز این شهرستان، اظهار کرد: پیمانکار انبیه و شرکت «تی تی اس» بخشی از کار را انجام دادند، اما به عنوان فرماندار مرکز مازندران از پیمانکاران این پروژه به کمیسیون اصل ۹۰ و قوه قضاییه شکایت خود را ارسال کردیم که از مراجع قضایی تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: اگر استاندار و شورای تامین به ما اعتماد کنند و این پروژه را به ما واگذار کنند بدون نیاز به پیمانکاران این طرح را با کمک شهرداری و شورای شهر به سرانجام می‌رسانیم.

ضرورت رسیدگی دستگاه قضا به وضعیت پروژه زباله سوز ساری

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر شرکت «تی تی اس» نمی‌تواند این پروژه را به اتمام برساند یا بدلیل طلبی که دارد نمی‌خواهد ادامه دهد ما بعنوان فرماندار این آمادگی را داریم تجهیزات این پروژه را تامین کنیم و این کار نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و تا زمان افتتاح از این محل پروژه خارج نمی‌شویم.

مرتضی بربسته سرپرست شهرداری ساری نیز نیروگاه زباله سوز را پروژه‌ای بلاتکلیف و نیمه تمام سال‌های گذشته دانست و گفت: یکی از معضلات شهر ساری پروژه نیمه تمام نیروگاه زباله سوز است بطوریکه زباله‌های این شهر ساری به استان دیگر منتقل می‌شود.

وی ابرازامیدواری کرد: با تعامل و کمک استانداری، فرمانداری، نمایندگان مجلس و شهرداری برای تکمیل نیروگاه زباله سوز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha