• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071814131
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری خبرداد

برنامه‌ریزی برای فعال کردن ورزش کارگری در کارخانه‌ها

برنامه‌ریزی برای فعال کردن ورزش کارگری در کارخانه‌ها

ایسنا/همدان رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری با بیان اینکه توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است، گفت: برگزاری مسابقات کشوری در حوزه ورزش کارگری  یکی از اهداف مهم فدراسیون است.

جواد رمضی چهارشنبه ۱۸ مهرماه در جلسه مجمع انتخاباتی و سالیانه هیأت کارگری در استان همدان، افزود: تشکیل کمیته‌های قوی و بروزرسانی تشکیلاتی ساختار هیأت برای رشد و توسعه بیش از پیش هیأت در استان مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون تلاش دارد با حمایت از هیات‌های مختلف استانی و توسعه بیش از پیش ورزش در بین اقشار مختلف کارگران، شاهد جذب بیشتری از این قشر به ورزش باشد و توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه فدراسیون است.

رمضی اظهار کرد: برگزاری مسابقات و لیگ‌های کشوری یکی از موضوعاتی بوده که در راستای ایجاد انگیزه در بین اقشار کارگری و کارخانه‌ها در حال برنامه‌ریزی است، ضمن اینکه برنامه‌ای برای فعال شدن ورزش درون کارخانه‌ها مدنظر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما، فعال کردن ورزش کارگری در کارخانه‌هاست که این اتفاق می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد و در این خصوص  «دوشنبه‌های ورزش و کار» در حال اجراست و بنا داریم این اتفاق به عنوان فرهنگ‌سازی تقویت و در روزهای مختلف و صنایع بیش از پیش اجرایی شود.

وی تأکید کرد: باید برنامه‌های ویژه مانند دوشنبه‌های سلامت و ورزش خانوادگی را با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عمومی همچون شهرداری، آموزش و پرورش و بسیج ورزش کارگری را رونق بخشید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کار استان همدان، مجمع انتخابی هیات ورزش‌های کارگری استان همدان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری برگزار و «محمدباقر زهره‌وند» با کسب ۱۳ رأی به عنوان رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع «اعظم بداغی» به عنوان نایب رئیس، «رضازمانی» خزانه‌دار و «مهرداد سوری» و «محمود یزدانیار» و«علیرضا کریمی ناصر» به عنوان سه عضو هیات رئیسه انتخاب شدند و همچنین «علی آذرطوسی» به عنوان بازرس قانونی هیأت ورزش کارگری استان انتخاب شد.

در پایان این جلسه از مقام آوران مسابقات کارگری اعزام شده از استان همدان با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha