• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071814059
  • منبع : بازار

شهدا گنج های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند

شهدا گنج های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم بزرگداشت شهدای دفاع مقدس اعلام داشت شهدا گنج های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این مراسم که با حضور کارکنان بانک و خانواده ها در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا برکات و تاثیرات معنوی فراوان دارد. به فرموده مقام معظم رهبری شهدا گنج های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند. به فرموده امام راحل شهادت هنر مردان خداست، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم همگی دارای درجات و مراتب بلند معنوی هستند و الگو و اسوه ما محسوب می شوند.
وی افزود: شهدا ویژگی های بارز شخصیتی و اخلاقی خود را داشتند، شاهد بوده ایم که فیلم ها، کتابها و آثار هنری متنوع به بزرگداشت نام و یاد شهدا ساخته شده است ، شهدا و رزمندگان عزیز در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی ها و فداکاری ها حماسه های فراوان رقم زدند، فرماندهان شهید و شهدا هر کدام با اخلاق و سیره عملی خود الگوهای رفتاری و اخلاقی ما هستند.
شیخ حسینی تصریح کرد: مقام معظم رهبری پرچمدار حقیقی اسلام ناب محمدی هستند، با فرماندهی و درایت ایشان شاهد عزت و عظمت جهان اسلام هستیم و روز به روز به عظمت و اقتدار نظام اسلامی اضافه می شود. نظام اسلامی برای دفاع از مظلوم و ایستادگی در برابر ظلم و ستم سالها و دهه هاست که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

شهدا گنج های تمام نشدنی این مرز و بوم هستند


این مقام بانکی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و فرمانده محبوب نیروی قدس همواره به عنوان یک قهرمان ملی در قلوب و اذهان ما ایرانیان جا دارد. سید حسن نصرالله رهبر معنوی و والامقام حزب الله لبنان سالها و دهه ها در جبهه مقاومت جانفشانی کرد، یاد شهید اسماعیل هنیه، سردار شهید نیلفروشان و همه فرماندهان شهید جبهه مقاومت را گرامی میداریم.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: این گونه مراسم علاوه بر این که برای تکریم و یادبود شهدای عزیز است با حضور خانواده ها موجبات افزایش همدلی و نزدیکی دلها را فراهم می آورد و باعث افزایش بهره وری سازمان می گردد. حضور پیشکسوتان ، بازنشسته ها و ایثارگران در جلسه بسیار مغتنم است.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، مدیران بانک و با همراهی پر شور خانواده ها و کارکنان بانک توسعه تعاون به ویژه فرزندان همکاران انجام شد، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و مسابقات با موضوع دفاع مقدس و نیز مسابقات و برنامه های ویژه کودکان نیز برگزار شد. پیش از شروع مراسم نیز خانواده ها از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس بازدید نمودند. در این مراسم از ایثارگران بانک توسعه تعاون اعم از همکاران و بازنشستگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha