• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071814014
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رویداد مردمی «ایده‌های شهروندی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

رویداد مردمی «ایده‌های شهروندی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

ایسنا/کرمانشاه اولین رویداد مردمی ایده‌های شهروندی به همت شهرداری در کرمانشاه برگزار می‌شود.

کاوه مردافکن معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری کرمانشاه هدف از برگزاری این جشنواره را زمینه سازی افزایش مشارکت شهروندان و نخبگان در تصمیم گیری های مدیریت شهری، تقویت و توسعه نوآوری و خلاقیت در میان شهروندان، شناخت، جمع آوری و بکارگیری ایده‌ها و راهکارهای نوین حل مسائل شهری، افزایش تعلق خاطر به شهر و تقویت هویت شهری، تبدیل ایده‌ها و افکار اولیه در یک فرآیند مدون به پروژه های اجرایی و کاربردی و مستندسازی تجارب و ایده‌های خلاق و انتشار آنها عنوان کرد.

وی افزود: این رویداد در چندین محور برگزار خواهد شد که برندینگ شهری، مشارکت و حقوق شهروندی، فرهنگ، هنر و سرمایه اجتماعی، هوش مصنوعی، فناوری اطلاعات و هوشمند سازی شهری، درآمدهای پایدار، سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، مدیریت پسماند و بازیافت، حمل و نقل و ترافیک شهری، مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و ایمن سازی شهرها، معماری، عمران و شهرسازی، فضای سبز و مبلمان شهری، مشاغل شهری، گردشگری، بازسازی و کارآمدی بافت فرسوده،کودک و نوجوان و ایده‌های آزاد از محورهای این رویداد خواهد بود.

معاون شهرداری کرمانشاه ادامه داد: ایده‌های ارسالی به این رویداد توسط داورانی که از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور هستند مورد بررسی قرار خواهد گرفت که علاوه بر بررسی ایده‌ها، به اجرایی شدن ایده‌های برتر و قابل اجرا و کاربردی‌تر شدن آنها کمک خواهند کرد و در نهایت ایده‌های برتر شهروندی را معرفی خواهند کرد.

 مردافکن افزود: صاحبان ایده‌های برگزیده علاوه بر دریافت جوایز، عضو شورای پژوهش شهرداری کرمانشاه نیز خواهند شد. همچنین به مراکز دانشگاهی و بانک‌های حامی جهت حمایت مالی معرفی خواهند شد.

معاون شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این رویداد در پی تاکید شهردار کرمانشاه مبنی بر برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری صحیح و آکادمیک امور شهری برگزار خواهد شد، مهلت ارسال ایده‌ها به دبیرخانه این رویداد را تا ۲۰ آبان اعلام کرد.

رویداد مردمی «ایده‌های شهروندی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha