• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403071813920
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

پیشرفت توسعه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان:

تحویل ۱۵۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان/تجهیز ۱۸ هزار کلاس درس به سیستم‌ گرمایشی و سرمایشی

تحویل ۱۵۰۰ کلاس درس در سیستان و بلوچستان/تجهیز ۱۸ هزار کلاس درس به سیستم‌ گرمایشی و سرمایشی

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با مدیریت بهینه فضاهای آموزشی و کمک خیرین در سال جاری، هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید به آموزش و پرورش استان تحویل خواهد شد.

میثم لکزایی در گفت وگو با ایسنا، افزود: این اقدام گامی مهم در جهت توسعه آموزش و عدالت آموزشی در این استان است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: سیستان و بلوچستان به عنوان یک بخش کلیدی در توسعه آموزشی کشور همواره مورد توجه مسئولان و خیرین بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه بر ضرورت مدیریت فضای آموزشی و نوسازی مدارس، این استان توانسته است در راستای توسعه فضاهای آموزشی به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

لکزایی افزود: در ۶ ماهه اول امسال نیز ۷۱۰ کلاس درس به دانش‌آموزان تحویل داده شد و در حال حاضر، هزار و ۴۵۰ کلاس درس با زیربنای ۲۵۰ هزار متر مربع در حال ساخت است که نویدبخش آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: یکی از موضوعات اساسی در استان، رفع کمبود معلم با سیاست بومی‌سازی بوده که به برکت نظام جمهوری اسلامی به خوبی مدیریت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد نیز از سه سال و نیم اخیر مورد توجه قرار گرفته و ۱۸ هزار کلاس درس استان به این سیستم‌ها مجهز شده‌اند.

وی گفت: این موفقیت ها با حمایت خیرین و همکاری دولت بوده، به طوری که گردش مالی و اعتباری حمایت خیرین در استان ۳ هزار میلیارد تومان بوده که نشان از اهمیت و تأثیر فعالیت‌های خیرخواهانه در حوزه آموزش دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان عنوان کرد:  آموزش زیربنای توسعه است و تمام تلاش‌ها در راستای تقویت این زیرساخت حیاتی ادامه خواهد یافت تا عدالت آموزشی به بهترین شکل ممکن محقق شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha