• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071713853
  • خبرنگار : 30058

سرپرست فرمانداری بیان کرد:

تلاش مسئولین برای ارتقای جایگاه دانشکده فناوری‌های نوین نمین

تلاش مسئولین برای ارتقای جایگاه دانشکده فناوری‌های نوین نمین

ایسنا/اردبیل سرپرست فرمانداری نمین از تلاش مسئولین برای ارتقای جایگاه دانشکده فناوری‌های نوین این شهر خبر داد.

محمد آقازاده ۱۷ مهر در مراسم معارفه سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دکتر هوشیار ایمانی رئیس سابق این دانشکده از اساتید سطح بالای استان اردبیل است، ابراز امیدواری کرد: دکتر یاسر شکری سرپرست جدید دانشکده نیز با اشرافیت کاملی که دارد، جایگاه دانشکده را ارتقا بخشد.

وی افزود: مجموعه دانشگاهی شهر نمین دارای رشته‌های تخصصی و مهم است که باعث افتخار بوده و جای  قدردانی از مسئولان دانشگاه محقق اردبیلی در این خصوص دارد.

دکتر یونس پوربیرامی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه خواست اکثریت این بود که رئیس دانشکده از اعضای هیات علمی این دانشکده انتخاب شود و بر همین اساس رئیس دانشگاه، دکتر شکری را که دارای تجربه معاونت در این دانشکده بود، انتخاب کرد.

وی با اینکه در خصوص دانشمندان ۲ درصد برتر دنیا، بالاترین نسبت به اعضای هیات علمی را این دانشکده دارا است، گفت: امید می‌رود با حمایت‌های رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بتوانیم این جایگاه را بهبود بخشیم.

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: نهایت تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه این بوده است که بودجه لازم و حداکثری در اختیار دانشکده‌ها قرار گیرد تا دانشکده به جایگاه والای خود برسد.

دکتر یاسر شکری سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: سعی خواهد شد مجموعه دانشکده به شکل واحد و متحد اداره شود؛ بطوریکه شرایط لازم برای انجام پژوهش در آرامش و آموزش برای دانشجویان فراهم باشد.

وی با بیان اینکه تا حد ممکن آزمایشگاه‌های دانشکده تجهیز خواهند شد، افزود: با همکاری فرمانداری، شهرداری و سایر نهادهای مرتبط در خصوص خوابگاه‌های دانشجویی، محوطه‌سازی، نظافت، و برگزاری دوره‌ها همکاری داریم.

سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه دانشجویان این دانشکده بیشتر از شهرهای مجاور و اکثرا غیربومی هستند، گفت: باید تلاش کنیم شرایط به نحوی فراهم شود تا هدف اصلی دانشجویان که تحصیل علم است، به نحو احسن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان نیمه‌کاره دانشکده نیازمند حمایت و همراهی مجموعه مدیریتی دانشگاه و نمایندگان مجلس است که امید می‌رود این مهم نیز عملیاتی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha