• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071713847
  • خبرنگار : 30058

سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد

ایسنا/اردبیل طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر یاسر شکری سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین نمین این دانشگاه منصوب و معرفی شد.

جبرائیل رزمجو قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ۱۷ مهر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشکده فناوری‌های نوین نمین این دانشگاه با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی، گفت: با این اقدام اقتدار جمهوری اسلامی ایران به رخ دنیا کشیده شد و ما به آن افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه رئیس سابق دانشکده یکی از اساتید پیشکسوت دانشگاه بود و تعاملات خوبی با مسئولان شهری داشته و اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است، افزود: سرپرست جدید نیز از فرزندان این منطقه بوده و امید می‌رود این راه را با سرعت بیشتری ادامه داده و همراه با مسئولان شهرستان، اتفاقات خوبی را برای دانشکده رقم بزند.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اتحاد و آرامش در محیط علمی حرف علمی را می‌زند و با توجه به سوابق علمی و اجرایی سرپرست جدید، امید می‌رود شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش دانشکده باشیم، ادامه داد: از بدو تاسیس این دانشکده تاکنون، اولین بار است که رئیس دانشکده از اعضای هیات علمی همین دانشکده منصوب می‌شود و امید می‌رود با اتحاد میان کارکنان و همراهی مسئولان، امور مربوط به دانشکده بیش از پیش انجام شود.

رزمجو با اشاره به حمایت‌های ویژه مجموعه مدیریتی دانشگاه از دانشکده فناوری‌های نوین نمین، اضافه کرد: این حمایت‌ها ادامه‌دار خواهد بود و با توجه به رویکرد جدید رشته‌های این دانشکده در حوزه تکنولوژی‌های نو و فناوری‌های نوین، امید می‌رود در یک مسیر تحولی مشخص، شاهد ارتقای این دانشکده به دانشگاه باشیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: دانشکده فناوری‌های نوین نمین دارای پژوهشگران برجسته‌ای است که ۲ نفر از آنها جزو دانشمندان ۲ درصد برتر دنیا و یکی از این ۲ نفر اخیرا به عنوان عضو هیات علمی در دانشکده جذب شده است.

وی با بیان اینکه بدون تحقیق و پژوهش هیچ کاری در دنیا انجام نمی‌شود و به عبارتی همه کارها باید مبتنی بر پژوهش باشد، ادامه داد: این مهم یک اصل است که هر تصمیم و اقدامی باید پشتوانه پژوهشی داشته باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های پیشرو در سطح کشور و دنیا است، گفت: در برخی موارد جزو ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا هستیم و با توجه به اینکه در چند سال اخیر نیز به دلیل برخی اقدامات تولیدات علمی دانشگاه رو به کاهش بوده، با انجام تمهیداتی از امسال شاهد افزایش تولیدات علمی دانشگاه خواهیم بود.

رزمجو با بیان اینکه امروز منحنی تولیدات علمی دانشگاه مسیر صعودی به خود گرفته است، افزود: جذب یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی خارجی و ۴۱ پژوهشگر پسادکتری طی ۲ سال اخیر نیز اقدام ماندگاری است که به منظور بین‌المللی‌سازی دانشگاه و استفاده از نخبگان کشور در دانشگاه انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha