• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071713813
  • خبرنگار : 50975

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری

دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعهدات اشتغال تلاش کنند

دستگاه‌های اجرایی نسبت به تعهدات اشتغال تلاش کنند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستگاه‌هایی که عقب هستند باید خودشان را به تناسب برسانند، گفت: شهرستان‌های فارسان، لردگان، شهرکرد، کیار و بروجن متناسب با برنامه اشتغال استان پیش رفته‌اند.

محسن مولوی امروز ۱۷ مهرماه در کارگروه اشتغال چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تعهد کلی دستگاه‌های اجرایی استان طبق آخرین وضعیت نشان‌دهنده این است که برخی از دستگاه‌ها از برنامه عقب‌ هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه نرخ بیکاری باید تک رقمی شود، افزود: برخی از دستگاه‌ها موظفند دلیل اینکه چرا متناسب با تعهد اشتغال پیش نرفته‌اند، را توضیح دهند.

وی ادامه داد: در فصل بهار و تابستان آخرین وضعیت نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۳.۸۸ رسیده که روند افزایشی داشته است.

مولوی بیان کرد: نرخ بیکاری تا پایان سال تک‌رقمی خواهد شد، مشروط به اینکه تمام دستگاه‌ها تلاش خود را برای کاهش نرخ بیکاری داشته باشند و به تعهدات خود عمل کنند.

وی افزود: تعدادی از دستگاه‌ها به تعهدی که داشتند عمل کرده گرچه ۵۰درصد از آن‌ها متوسط و متناسب با برنامه پیش رفته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که عقب هستند باید خودشان را به تناسب برسانند، گفت: شهرستان‌های فارسان، لردگان، شهرکرد، کیار و بروجن متناسب با برنامه اشتغال استان پیش رفته‌اند، در حالی‌که شهرستان‌های اردل، خانمیرزا، فرخشهر و سامان متناسب پیش نرفته و شهرستان بن و کوهرنگ نیز از تعهدات اشتغال عقب هستند که باید در این زمینه تلاش کنند.

مولوی با بیان اینکه اولویت اشتغال با فارغ التحصیلان دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: از ۳۲۴۰ فرصت شغلی،۷۴۱ فرصت شغلی برای فارغ‌التحصیلان در سامانه بارگذاری شده که پیشرفت ۲۴ درصدی داشته است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha