• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403071713726
  • خبرنگار : 71974

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

سازمان دانشجویان نقش مهمی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دارد

سازمان دانشجویان نقش مهمی در پیشبرد اهداف علمی و فرهنگی دارد

مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بیست ‌و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بیست ‌و ششمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی را تبریک گفت.

فاطمی پور در متن پیام خود آورده است: با افتخار و خوشحالی بیست و ششمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان ایران در مجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی را گرامی می‌داریم. این مجموعه در طول سال‌های گذشته با تلاش‌های بی وقفه و همت‌های بلند، نقش خود را در پیشبرد اهداف، علمی فرهنگی و اجتماعی دانشجویان ایفا کرده است. معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و مجموعه‌های ذیل آن مثل سازمان دانشجویان ایران همواره در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی به ویژه در زمینه‌های علمی و فرهنگی گام‌های مهمی برداشته و توانسته است بستری مناسب برای رشد و تعالی دانشجویان فراهم آورده و آنان را به سوی آینده ای روشن و پرامید رهنمون نماید.

امیدواریم که در سال‌های پیش رو نیز با هم‌افزایی با دیگر متولیان فرهنگی آموزش عالی مخصوصا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با انگیزه مضاعف و تعهد به اهداف متعالی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مسیر پرافتخار خود ادامه دهید و شاهد موفقیت‌های بیشتر در نیل به اهداف و ماموریت‌ها برای جهاد، سازمان و کارکنان خدوم آن‌ها باشید. بی تردید، تلاش‌های شما در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران همواره ماجور در پیشگاه پروردگار عالم خواهد بود. با آرزوی بهترین‌ها برای همه اعضا و همکاران عزیز.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha